Аналіз існуючих і перспективних методів компенсації реактивної потужності

А. Г. Хіргій, О. В. Москаленко

Анотація


У статті викладено проблеми пов’язані з низьким рівнем якості електроенергії на залізничному транспорті, математичні моделі для розрахунку реактивної потужності та методи компенсації її за допомогою статичних та динамічних конденсаторних установок

Посилання


Євдокимов Ф. Є. Теоретические основы электротехники. - М.: Высшая школа, 1975. - 496 с.

Зевек Г. В., Іон кін П. А. Основы теории цепей. - М.: Энергия, 1965. - 444 с.

К. Niekamp. Elektrische Bahnen. - 2000. -№ 10.-С. 347-353.

Хіргій А. Г. Організація локальних систем комерційного обліку електроенергії на залізничному транспорті//матеріали конференції "Швидкість - комфорт - безпека - ефективність". - К., 2004.-С. 191-192.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована

ISSN 2073-4751