The analysis of existing and perspective methods of indemnification of jet capacity
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.2.11601Abstract
In clause is stated problems connected with to a low degree of quality of the electric power on a railway transportation, mathematical models for account of jet capacity and methods of indemnification it with the help of static and dynamic condenser installationsReferences
Євдокимов Ф. Є. Теоретические основы электротехники. - М.: Высшая школа, 1975. - 496 с.
Зевек Г. В., Іон кін П. А. Основы теории цепей. - М.: Энергия, 1965. - 444 с.
К. Niekamp. Elektrische Bahnen. - 2000. -№ 10.-С. 347-353.
Хіргій А. Г. Організація локальних систем комерційного обліку електроенергії на залізничному транспорті//матеріали конференції "Швидкість - комфорт - безпека - ефективність". - К., 2004.-С. 191-192.
Downloads
Issue
Section
Статті
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).