The modeling electrical signals by the classes of fundamental functions
DOI:
https://doi.org/10.18372/2073-4751.1.11483Abstract
In this work the classes of interpolating functions are considered. Shannon-Kotelnikov and Lagrange fundamental functions, fundamental polinomial splines, fundamental trigonometrical functions and fundamental trigonometrical splines are consideredReferences
Хургин Я. И., Яковлев В. П. Финитные функции в физике и технике. - М.: Наука, 1971. - 408 с.
Ланцош К. Практические методы прикладного анализа. - М.: Наука, 1961.-524 с.
Волков Е. А. Численные методы - М.: Наука, 1987.-248 с.
Корнейчук Н. П. Сплайны в теории приближения. - М.: Наука, 1984. - 352 с.
Денисюк В. П., Марченко Б. Г. Сплайны и их приложения в задачах моделирования и обработки измерительных сигналов. Нац. техн. ун-т Украины "КПИ". - К., 1995. - С. 237-242.
Downloads
Issue
Section
Статті
License
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).