МІНІМІЗАЦІЯ ВИТРАТ НА ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАЦІЙНОЇ НАЗЕМНОЇ ТЕХНІКИ
Автор(и)
Т.Ю. Крамаренко
К.В. Богайська
Є.Р. Кравченко
Анотація
Кожна галузь економіки має сегмент ринку, на якому ключове значення має цінова конкуренції. При цьому успіх визначається тим, може чи ні компанія виробляти продукцію чи надавати послуги з мінімальними витратами. Це відноситься і до компаній, які надають послуги в аеропорту з наземного обслуговування повітряних суден, пасажирів, вантажів. Зниження витрат на надання цих послуг пов'язано в багатьох випадках безпосередньо з організацією бізнес-процесів в компанії. Одним із ключових бізнес-процесів є організація і проведення технічного обслуговування авіаційної наземної техніки, що використовується в аеропорту. Це обумовлено наступними міркуваннями.