Основні витрати як фактори в управлінні авіакомпаніями
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.66.9937Ключові слова:
авіатранспорт, витрати, метод аналізу ієрархій, стратегіїАнотація
У статті проаналізовано основні фактори, які впливають на стратегії зі скорочення витрат авіакомпанії. Ці витратні фактори були представлені експертами з індустрії авіаперевезень через два раунди запитальників, які було зважено. Було застосовано стратегії, пов'язані з економічним розвитком авіакомпанії, у їх важливості: структура маршруту і сітка; тип і характеристики повітряних суден; вартість робочої сили та якості управління. Ця ієрархія може допомогти авіакомпаніям, коли вони стикаються з необхідністю визначення пріоритетів витрат на їх скорочення. Останні десятиліття, незважаючи на збільшення повітряного транспорту і значного зниження середніх витрат на експлуатацію, слід зазначити, що авіакомпанії мають низьку рентабельність. Лібералізація ринків і збільшення можливостей для конкуренції зменшує ціни навіть в авіакомпанії, які в свою чергу, стикаються зі зростанням своїх витрат. Враховуючи, що перевага у витратах є важливою стратегією з метою зберегти свою присутність на ринку авіапослуг, у цій статті аналізуються основні фактори, які впливають на стратегії по скороченню витрат авіакомпанії. Ці витрати фактори були представлені експертами з індустрії авіаперевезень через два раунди запитальників, які також зважено. Було застосовано метод, заснований на структурі процесів аналізу ієрархій і результати показують, що основні важливі фактори для стратегії, пов'язаної з економічним розвитком авіакомпанії, в порядку важливості: структура маршруту і сітка; тип і характеристики повітряних суден; вартість робочої сили та якості управління.Посилання
Barla P., Koo B. Bankruptcy protection and pricing strategies in the US airline industry Transportation Research Part E, 1999. Vol. 35, pp. 101-120
Borenstein S., Rose N.L. (2007) How airline markets work ... or do they? Regulatory reform in the airline industry. National Bureau of Economic Research. Working Paper, n. 13452. Available at: www.nber.org/papers/w13452.
Ukraine (2015) Agencia Nacional Aviation Civil - ANAC. Available at Ukrainewww.anac.gov.ua. Accessed Sept 29.
Ukraine (2014) Ministry of Finance. Available at: www.fazenda.gov.ua. Accessed Sep 26, 2011.
Carrilho P.A. Competitive Strategies for Attracting Low Cost Airlines. Master's thesis, 2009.
Instituto Superior Tecnico - Technical University of Lisbon, October.
Coelho L.C. (2010) Strategies and Competitive Advantages. Portal INBRASC, Available at: www.inbrasc.org.br/pesquisa/pesquisas_realizadas. Accessed 30 March, 2011.
Doganis R. (2010) Flying Off Course: Airline Economics and Marketing. Fourth Edition. Routledge, London.
Fleury P.L. Estudo sobre estrategias de neg6cio de empresas de transporte aereo para atender o mercado de baixa renda: estudo de caso. Tese de Mestrado. Universidade de Sao Paulo, Sao Paulo, 2010.
Nykiel T. Analise do Impacto do Ruido Aeronautico em 36 Aeroportos Brasileiros. Trabalho de Conclusao de Curso (Graduacao) - Instituto Tecnol6gico de Aeronautica, Sao Jose
dos Campos, 2009.
Porter M.E. Vantagem Competitiva: criando e sustentando urn desempenho superior. Rio de Janeiro: Campus, 1989.
Vieira G. H. Analise e Comparacao dos Metodos de Decisao Multicriterio AHP Classico e Multiplicativo. Trabalho de Conclusao de Curso (Graduacao) - Instituto Tecnol6gico de
Aeronautica, Sao Jose dos Campos, 2006.
Wei W., Hansen M. Cost Economics of Aircraft Size. Journal of Transport Economics and Policy, 2003. (2003) Vol. 37, n. 2, pp. 279-296.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).