Формування авіаційних альянсів

Автор(и)

  • Olena Krapko National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.66.9934

Ключові слова:

авіакомпанія, авіаційні альянси, альянс, об’єднання авіакомпаній

Анотація

У статті досліджено сучасний стан кооперації міжнародних авіакомпаній, визначено основні фактори, якісприяють об’єднанню авіакомпаній у всесвітні стратегічні альянси. Обґрунтовано значення створення глобальних альянсів авіакомпаній та їх діяльності на ринку авіаційних послуг, а також з’ясування можливостей розвитку та процесів глобалізації у світовій авіації.

Біографія автора

Olena Krapko, National Aviation University

Krapko Olena. Ph.D in Economics. Senior Lecturer. National Aviation University, Kyiv, Ukraine. Education: National Aviation University, Kyiv, Ukraine (2010). Research area: economics and management of the aviation enterprice, aviation alliance.

Посилання

Doganis R. “The airline business in the twenty first century”, available at: http://www.amazon.com/Airline-Business-Century-Rigas-Doganis/dp/0415208831#reader_0415208831

Sabre Travel Network , “The evolution of the airline business model ”, available at: http://www.sabreairlinesolutions.com/images/uploads/Hybrid_Model_Brochure.pdf

Mishra M. “Global airline alliances looking to induct Indian low-cost carriers- Indigo and Jet ”, available at: http://economictimes.indiatimes.com/industry/transportation/airlines-/-aviation/global-airline-allianceslooking-to-induct-indian-low-cost-carriers-indigoand-jet/articleshow/47609622.cms

Опубліковано

02.03.2016

Як цитувати

Krapko, O. (2016). Формування авіаційних альянсів. Вісник Національного авіаційного університету, 66(1), 57–60. https://doi.org/10.18372/2306-1472.66.9934

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку