Дослідження надійності ергатичної системи "повітряний корабель-екіпаж- середовище"
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9762Анотація
За допомогою марківського процесу випадковості з використанням системи диференціальних рівнянь створена математична модель функціонування повітряного корабля як складової частини ергатичної системи "повітряний корабель-екіпаж-середовище"Посилання
Комаров A.A. Надежность воздушных судов. - К.: КМУГА,1997. - 414 с.
Комаров A.A., Журавлева JI.A. Свойства и возможности эргатической системы "воздушное судно - экипаж - среда". - К.: КМУГА, 1999 - 246 с.
Журавлева Л.А. Проблеми дослідження властивостей та можливостей системи "повітряне судно - екіпаж - середовище". - К.: КМУЦА,1999. - 257 с.
Downloads
Як цитувати
Юрченко, О. І., & Готун, О. В. (2000). Дослідження надійності ергатичної системи "повітряний корабель-екіпаж- середовище". Вісник Національного авіаційного університету, 6(1-2), 241–246. https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9762
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).