Структурний метод аналізу інформаційних систем навчання

Автор(и)

  • В. П. Шибицкий National aviation university

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9726

Анотація

Запропоновано множинну модель дидактичних знань, яка дозволяє застосовувати методи декомпозиції і розпаралелювання з метою побудови більш ефективних алгоритмів аналізу дидактичних знань та формування впливів у вигляді потоку інформаційних об'єктів

Посилання

Шибицкий В.П., Шибицкая H.H., Савчук H.H. Структурный анализ интеллектуальных систем управления с декомпозицией и распараллеливанием вычислительных процессов //Вісник КМУЦА. - К. : КМУЦА, 1999. - № 2. - С. 179-187.

Волков A.A. Моделировани е систем графами // Вісник КМУЦА - К КМУЦА, 1998.-№ 1. -С.268-274.

Мінаєв Ю.М., Філімонова О.Ю. Операції нечіткої математики в складі інформаційних технологій на платформі Windows І І Вісник КМУЦА. - К КМУЦА 1998 1 -С.245-252.

Нечеткие множества и теория возможностей. Последние достижения / Пер. с англ; Под ред. Р.Р.Ягера.-М.. Радио и связь, 1986. - 408 с.

Downloads

Як цитувати

Шибицкий, В. П. (2000). Структурний метод аналізу інформаційних систем навчання. Вісник Національного авіаційного університету, 6(1-2), 102–109. https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9726

Номер

Розділ

Інформаційні технології