Пошкодження авіаційних конструкцій з композиційних матеріалів, які викликані механічними ударами

Автор(и)

  • П. И. Горобец Національний авіаційний університет
  • A. B. Хоменко Національний авіаційний університет
  • O. A. Шевченко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9717

Анотація

Розглянуті причини виникнення і характер розвитку ушкоджень, типових для більшості полімерних композиційних матеріалів в порівнянні з металом, класифікація ударних пошкоджень полімерних композиційних матеріалів по енергетичному і швидкісному принципам. Наведені конструктивні рішення агрегатів із полімерних композиційних матеріалів стійких до ударних пошкоджень

Посилання

Определение размеров критических технологических дефектов и эксплуатационных повреждений для типовых зон конструкций киля, стабилизатора и механизации с учетом эффективности выбранных методов контроля. Научно-технический отчет. ЦАГИ; АНТК им. O.K. Антонова, № 1008. 1990. - 150 с.

Ушаков А.Е. Методика расчетно-экспериментального исследования эксплуатационной живучести углепластиковых обшивок// Проектирование, расчет и испытания конструкций из композиционных материалов: Руководящие технические материалы. - М.: ЦАГИ, 1989. - Вып. XI. - С. 92-101.

Трунин Ю.П., Ушаков А.Е. Некоторые вопросы оценки и обеспечения эксплуатационной живучести конструкций планера самолета, выполненных из композиционных материалов //Проектирование, расчет и испытания конструкций из композиционных материалов. - М.: ЦАГИ, 1984. - Вып. X,- С. 84-89.

Степанов Г.В. Упруго пластическое деформирование и разрушение материалов при импульсном нагружении. - К.: Наук, думка, 1991. - 288 с.

Методика формирования расчетных условий для элементов из полимерных композиционных материалов по условиям обеспечения ресурса на стадии проектирования и отработки их при сертификации. Научно-технический отчет. ЦАГИ. №4380. - М., 1982. - 46 с.

Створення нового класу полегшених авіаційних конструкцій з полімерних композиційних матеріалів, наукових основ їх проектування, ефективних технологій і сучасної промислової бази з впровадженням розробок у виробництво/ В.Г. Бондарь, В.З. Брагилевсь- ; кий, В Н. Казуров. - Т. 2. Ч. L - К.: АНТК ім. O.K. Антонова, 1998. - С. 5-10.

Akay, Hanna R. Acompariso n of honeycombcore and foamсоте carbon-fibre / epoxy sandwich panels. COMPOSITES. V.21. NU.4. 1990. July. - P. 325 - 331.

Кильчевский H.A. Динамическое контактное сжатие твердых тел: Удар. - К.: Наук, думка, 1976. - 320 с.

John L.К., Terwissen G. A. Development of a structural, bird impact resistant, deiced wing leading edge for the de havilland dash 8 aircraft using fibrereinforced composites // Canadian Aeronautics and Space Journal. V. 28, №. 3, 1982. - September. - P. 252-263.

Проблемы столкновения самолета с птицами. - Зарубежный авиатранспорт/ - №1.-М., 1968,- С. 1-7.

Downloads

Як цитувати

Горобец, П. И., Хоменко A. B., & Шевченко O. A. (2000). Пошкодження авіаційних конструкцій з композиційних матеріалів, які викликані механічними ударами. Вісник Національного авіаційного університету, 6(1-2), 58–64. https://doi.org/10.18372/2306-1472.6.9717

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування