Асинхронний короткозамкнений двигун із стрижнями ротора, розділеними масивними феромагнітними пластинами

Автор(и)

  • B. A. Повстень Національний авіаційний університет
  • Д. Аузеллаг Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9320

Анотація

Розглянуто властивості асинхронного короткозамкнутого двигуна з масивними V-подібними феромагнітними пластинами, які розміщені в пазах ротора приблизно на глибині проникнення електромагнітної хвилі в стрижні обмотки ротора з алюмінію під час пуску двигуна та ділять ці стрижні на дві частини

Біографії авторів

B. A. Повстень, Національний авіаційний університет

закінчив Харківський політехнічний інститут в 1956 році і Московський інженерно-фізичний інститут в 1959 році. Доктор технічних наук,професор, заслужений працівник народної освіти України, завідувач кафедри електромеханіки та світлотехніки Київського міжнародного університету цивільної авіації. Автор 187 друкованих праць в галузі електромеханіки

Д. Аузеллаг, Національний авіаційний університет

народився в 1970 р. в м. Біжая (Алжир), закінчив Ризький інститут цивільної авіації в 1995 році, аспірант кафедри електромеханіки та світлотехніки Київського міжнародного університету цивільної авіації

Посилання

Лищенко А.К, Лесник В.А. Асинхронные машины с массивным ферромагнитным ротором. - К.: Наук, думка, 1984. - 168 с.

Вербовой П. Ф., Заболотный А.П., Съянов А.М. Асинхронные двигатели для тиристорного электропривода. - К.: Наук, думка, 1994. - 244 с.

Повстенъ В.А. Применение теории синтеза электрических цепей для расчета параметров роторных стержней произвольной формы. - Изв. вузов. Электромеханика, 1980- №10. С. 1022-1026.

Downloads

Як цитувати

Повстень B. A., & Аузеллаг, Д. (1999). Асинхронний короткозамкнений двигун із стрижнями ротора, розділеними масивними феромагнітними пластинами. Вісник Національного авіаційного університету, 2(1), 165–168. https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9320

Номер

Розділ

Інформаційні технології