Облік нестаціонарності обтікання крила й оперення при аналізі впливу атмосферної турбулентності на динаміку польоту літака

Автор(и)

  • А. О. Антонова Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9004

Анотація

Проведено порівняння результатів розрахунків вертикального перенавантаження, числа перетину нульового рівня перенавантаження і запізнювання моменту оперення відносно моменту крила літака під впливом випадкових поривів вітру, які викликані турбулентністю атмосфери, для різних способів обліку нестаціонарності обтікання. Запропонована апроксимаційна формула для підйомної сили крила при синусоїдальному пориві

Біографія автора

А. О. Антонова, Національний авіаційний університет

Кандидат технічних наук,доцент кафедри вищої математики Київського міжнародногоуніверситету цивільної авіації, має понад 30 друкованих науковихпраць

Посилання

Фын Я.Ц. Введение в теорию аэроупругости. - М.: Физматгиз, 1959. - 578 с.

Fung Y. G. Statistical aspects of dynamic loads. JAS, №5,1953.- P.317.

Доброленский Ю.П. Динамика полета в неспокойной атмосфере. - М.: Машиностроение, 1969. - 256 с.

Гудков А.И., Лешаков П.С. Внешние нагрузки и прочность летательных аппаратов. - М.: Машиностроение, 1968.-470 с.

Liepman, Н. W. On the application of statistical concepts to the buffeting problem. JAS. - № 12,1952. -P.793.

Антонова А. О. К вопросу о нахождении моментов от усредненной по размаху крыла спектральной плотности атмосферной турбулентности. - Киев, 1983, 8 с. - Деп. в

УкрНИИНТИ, 13.04.83, № 306.

Downloads

Як цитувати

Антонова, А. О. (1999). Облік нестаціонарності обтікання крила й оперення при аналізі впливу атмосферної турбулентності на динаміку польоту літака. Вісник Національного авіаційного університету, 2(1), 273–276. https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.9004

Номер

Розділ

Охорона навколишнього середовища