ПРОЕКТУВАННЯ ОБХОДІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ РЕЖИМІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.49.90Ключові слова:
дорожні умови, математична модель, транспортний потікАнотація
Розглянуто вплив транзитних автомобілів на населені пункти. Показано, що будівництвообхідних доріг (складних інженерних споруд) дозволить зменшити антропогенний негативний
вплив автомобільної дороги. Створено математичну модель системи «дорожні умови –
транспортний потік – населений пункт» для формалізації різних елементів підсистем
Посилання
Сильянов В.В. Теория транспортних по-
токов в проектировании дорог и организации
движения / В.В. Сильянов. – М.: Транспорт,
– 303 с.
Сильянов В.В. Транспортно-эксплуата-
ционные качества автомобильных дорог /
В.В. Сильянов. – М.: Транспорт, 1984. – 287 с.
Downloads
Опубліковано
05.04.2012
Як цитувати
Угненко, Є., Бєлятинський, А., & Ужвієва, О. (2012). ПРОЕКТУВАННЯ ОБХОДІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ РЕЖИМІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 49(4), 106–110. https://doi.org/10.18372/2306-1472.49.90
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).