ПРОЕКТУВАННЯ ОБХОДІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ РЕЖИМІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ

Автор(и)

  • Є. Угненко Харківський національний автомобільно-дорожній університет
  • А. Бєлятинський Національний авіаційний університет
  • О. Ужвієва Харківський національний автомобільно-дорожній університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.49.90

Ключові слова:

дорожні умови, математична модель, транспортний потік

Анотація

Розглянуто вплив транзитних автомобілів на населені пункти. Показано, що будівництво
обхідних доріг (складних інженерних споруд) дозволить зменшити антропогенний негативний
вплив автомобільної дороги. Створено математичну модель системи «дорожні умови –
транспортний потік – населений пункт» для формалізації різних елементів підсистем

Посилання

Сильянов В.В. Теория транспортних по-

токов в проектировании дорог и организации

движения / В.В. Сильянов. – М.: Транспорт,

– 303 с.

Сильянов В.В. Транспортно-эксплуата-

ционные качества автомобильных дорог /

В.В. Сильянов. – М.: Транспорт, 1984. – 287 с.

Downloads

Опубліковано

05.04.2012

Як цитувати

Угненко, Є., Бєлятинський, А., & Ужвієва, О. (2012). ПРОЕКТУВАННЯ ОБХОДІВ НАСЕЛЕНИХ ПУНКТІВ З УРАХУВАННЯМ РЕЖИМІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ПОТОКІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 49(4), 106–110. https://doi.org/10.18372/2306-1472.49.90

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають