Методика експериментального дослідження пошкодженості поверхні матеріалів

Автор(и)

  • Ф. Ф. Нінасівінча Сота Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.8967

Анотація

На основі існуючих засобів контролю розроблена методика виявлення мікрометрових тріщин і отримання кількісної інформації про систему пошкоджень. Методика розроблена для спостереження за процесами зародження і зростання мікрометрових тріщин при малоцикловому навантаженні зразків із жароміцного сплаву ИЭ698ВД. Для виявлення мікрометрових тріщин на поверхні круглих зразків був обраний метод кольорової капілярної дефектоскопії

Біографія автора

Ф. Ф. Нінасівінча Сота, Національний авіаційний університет

закінчив Київсьм міжнародний університет цивільної авіації в 1995 році. Аспіранті федри авіаційних двигунів Київського міжнародного університе цивільної авіації. Спеціалізується в галузі динаміки та міцності н шин. Автор 5 наукових публікацій.

Посилання

Fedelich В FrenzH., Osierle W., Stark К. A stohastic model for LCF small cracks growth in a Nickel-base Superalloy // Procceedings of Fatigue 96 - Vol, II - Pergamon, Elsevier Science-Berlin, 1996-P. 1263-1268.

Немец Я. Развитие усталостных трещин // Пробл. прочности -1988. - № 1- С. 9-18. 46

ГОС Т 18442-80. Контроль неразрушающий. Капиллярные методы. Общи требования. -Введ. 01.07.81. (Взамен ГОСТ 18442-73).

Suh СМ., Yuuki Я, Kitagawa Н. Fatigue microcracks in a low carbon steel // Fatigu Fract. Eng. Mater. Stractur- 1985,- Vol. 8. - № 2 - P. 193-203.

МИ 1317-86. Методические указания. ГСИ. Результаты и характеристик погрешности измерений. Формы представления. Способы использования при испытания образцов продукции и контроле их параметров. - Введ. 01.01.87. (Взамен ГОСТ 8.0] 1-72)

Downloads

Як цитувати

Нінасівінча Сота, Ф. Ф. (1999). Методика експериментального дослідження пошкодженості поверхні матеріалів. Вісник Національного авіаційного університету, 2(1), 40–46. https://doi.org/10.18372/2306-1472.2.8967

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування