Теоретичні принципи дослідження виникнення заторових станів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8846Ключові слова:
дозволяючий сигнал, заторова черга, перехрестя, транспортний засіб, транспортний потікАнотація
В останні роки кількість транспортних засобів на автомобільних дорогах постійно зростає. У статті розглянуто сприятливі фактори заторів. Наведено приклад математичної моделі заторової ситуації на регульованому перехресті. Показано динаміку заторової черги на перехрестях, а також її довжину.Посилання
Klinkovshteyn G. I. Traffic organization / G. I. Klinkovshteyn, M. B.Afanasev. – M. : Transport, 1997–230 p. (in Russian).
Daganzo C. F. Remarks on Traffic Flow Modeling and its Applications // Traffic and Mobility, Proc. Traffic and Mobility, Simulation, Economics and Environment Conference (Brilon,
Huber, Schreckenberg and Wallentowitz, eds.), pp. 105–115, Aachen, Germany, Springer-Verlag, New York, N.Y., 1999.
Zhivoglyadov V. G. Theory crossing traffic and pedestrian flows: monograph / V. G. Zhivoglyadov. – Rostov n/D: Rostov State University, 2003. – 411 p. (in Russian).
Downloads
Опубліковано
17.09.2015
Як цитувати
Pershakov, V., & Krotov, R. (2015). Теоретичні принципи дослідження виникнення заторових станів. Вісник Національного авіаційного університету, 63(2), 34–39. https://doi.org/10.18372/2306-1472.63.8846
Номер
Розділ
Сучасні авіаційно-космічні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).