РОЗВИТОК АЕРОНАВІГАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.49.81Ключові слова:
аеронавігаційне обслуговування, керована множина, керовані об’єкти, системи керування повітряним рухом, радіолокаційне та радіонавігаційне забезпечення польотівАнотація
Розглянуто проблеми розвитку аеронавігаційного обслуговування, для вирішення якихпотрібно розробити заходи щодо інтеграції аеронавігаційної системи України згідно з
Європейськими нормами. Це можна здійснити шляхом поліпшення розвитку інформаційних
засобів систем повітряного транспорту з забезпечення польотів в інтересах різних
відомств. Показано специфіку роботи повітряного транспорту, вдосконалення всіх вхідних
у нього систем для нормального функціонування всього транспортного комплексу.
Запропоновано структуру поліпшення систем повітряного транспорту, які пов’язані з
розвитком інформаційних засобів забезпечення польотів. Визначено проблеми
аеронавігаційного обслуговування. Розроблено шляхи їх вирішення на більш високому рівні
узагальнення із залученням світового досвіду
Посилання
Автоматизация процессов управления
воздушным движением / под ред. Г.А. Кры-
жановского. – М.: Транспорт, 1981. –
с.
Автоматизированные системы управле-
ния воздушным движением / под ред.
В.И. Савицкого – М.: Транспорт, 1986. –
с.
Автоматизация самолетовождения и
управления воздушным движением / П.А. Агад-
жанов, В.Г. Воробьёв, А.А. Кузнецов,
Е.Д. Маркович. – М.: Транспорт, 1980. –
с.
Беляевский Л.С. Обработка и отобра-
жение радионавигационной информации /
Л.С. Беляевский, В.С. Новиков, П.В. Оля-
нюк. – М.: Радио и связь, 1992. – 232 с.
Эксплуатационные методы повыше-
ния эффективности АС УВД / В.С. Демьян-
чук, В.М. Фисенко, О.Г. Танцюра и др. – М.:
Транспорт, 1988. – 183 с.
Дубровский В.И. Организация радио-
технического обеспечения в системе УВД
(рациональное оснащение районных цен-
тров) / В.И. Дубровский, Г.А. Крыжанов-
ский, В.А. Солодухин. – М.: Морг, 1985. –
с.
Беляевский Л.С. Радиоконтроль траек-
торий движения летательных аппаратов /
Л.С. Беляевский, В.П. Харченко, В.П. Ткачен-
ко.– М.: Воздушный транспорт, 1994. – 374 с.
Беляевский Л.С. Анализ состояния и
проблемы развития радиотехнического обес-
печения полетов в Украине / Л.С. Беляев-
ский, В.П. Харченко // Методы управления
системной эффективности (ункционирова-
ния электрофицированных и пилотажно-на-
вигационных комплексов і докл. на ІІ Меж-
дунар. НТК. – К.: КИИГА, 1992. – С. 86.
Харченко В.П. О методологии разра-
ботки требований на перспективные радио-
локационные средства управления воздуш-
ным движением / / В.П. Харченко // Управ-
ление воздушным движением: сб. материа-
лов 2-й Всесоюз. НПК. – М.: Воздушный
транспорт, 1983. – С. 319–320.
Харченко В.П. Вопросы разработки
технико-экономических требований на пер-
спективные радиолокационные средства
УВД / В.П. Харченко, Г.Н. Лазарев // Теория
и техника радиолокации, радионавигации и
радиосвязи в гражданской авиации: межвуз.
сб. науч. тр. – Рига.: РКИИГА, 1983. –
С. 50–52.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).