Аналіз художньо естетичної творчості і художнього виховання дітей на основі наукових досліджень

Автор(и)

  • Valentyna Levytska Lutsk Pedagogical College, Lutsk, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6879

Ключові слова:

виховна, соціально-педагогічна проблема, здібності, естетичне виховання, національна позашкільна освіта, образотворче мистецтво, організаційна та методична робота, творчість, художнє виховання, художні школи, художня освіта

Анотація

Розкрито навчально-розвивальний та виховний впливи позашкільного художнього виховання на процес формування гармонійно розвиненої особистості. Висвітлено проблему формування почуття краси в учнів в умовах сучасного українського суспільства. Акцентовано увагу на фундаментальних дослідженнях у галузі художнього виховання. Проаналізовано літературні джерела з проблеми художньо-естетичного виховання молоді засобами мистецтва.

Біографія автора

Valentyna Levytska, Lutsk Pedagogical College, Lutsk, Ukraine

Levytska Valentyna. Postgraduate student. Lviv National Academy of Arts, Lviv, Ukraine. Lecturer. Lutsk Pedagogical College, Lutsk, Ukraine. Education: Lutsk National Technical University – Design, Lutsk, Ukraine, Rivne State Humanitarian University – Continuing Education, Rivne, Ukraine, Lviv National Academy of Arts , Lviv, Ukraine. Research area: design and labor training.

Посилання

Art culture and harmonious development of the personality. Kyiv, Naukova Dumka. 1992. 239 p. (in Ukrainian).

Kharlamov, I.F. Pedagogy: A Textbook. 5th ed. Minsk, Unіversitetskae. 1998. 560 p. (in Russian).

Kryzhanivska, T.I. Methodology integrated use of arts in the development of culture of primary school children on music lessons. Thesis of Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National University of Culture and Art. 1998. 224 p. (in Ukrainian).

Kutsiy, M. Aesthetic education. Way of training and education. Part 1. 1928. P. 19–23 (in Ukrainian).

Miroshnichenko, V. І. Problems of aesthetic education in today’s information flow. Post methodology. 1998. N 1. P. 31–36 (in Ukrainian).

Podlasyy, I. P. Pedagogy. New cours: A Textbook. In the 2 books. Moscow, Humanit. Ed. Center VLADOS. B.2. The process of education. 2000. 420 p. (in Russian).

Rumyantsev, N.E. Lectures on educational psychology for school-teachers. Russian school. 1917. Part 2. P. 113–179 (in Russian).

Shevchenko, G.P. Interaction of arts in aesthetic education of adolescents. Kyiv, Znanya. 1981. 48 p. (in Ukrainian).

Stas, M.I. Formation of aesthetic qualities and creative skills of future teach-ers by means of fine art: Abstract. Thesis Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National Pedagogical University named after M. P. Dragomanov. 2001. 20 p. (in Ukrainian).

Sukhomlinsky, V.A. I give my heart to children. Ed. 2nd. Kyiv, Radyans'ka School. 1972. 11 p. (in Ukrainian).

Sushchenko, T.I. The pedagogical process in extracurricular institutions. Kyiv, Naukova Dumka. 1982. 28 p. (in Ukrainian).

Zaluzhniy, V. The newest trend in the feeder method of the pictures in the public school. Teacher. 1908. Part. 13–14. P. 194–203 (in Ukrainian).

Опубліковано

08.07.2014

Як цитувати

Levytska, V. (2014). Аналіз художньо естетичної творчості і художнього виховання дітей на основі наукових досліджень. Вісник Національного авіаційного університету, 59(2), 148–152. https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6879

Номер

Розділ

Професійна освіта