Аналіз художньо естетичної творчості і художнього виховання дітей на основі наукових досліджень
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6879Ключові слова:
виховна, соціально-педагогічна проблема, здібності, естетичне виховання, національна позашкільна освіта, образотворче мистецтво, організаційна та методична робота, творчість, художнє виховання, художні школи, художня освітаАнотація
Розкрито навчально-розвивальний та виховний впливи позашкільного художнього виховання на процес формування гармонійно розвиненої особистості. Висвітлено проблему формування почуття краси в учнів в умовах сучасного українського суспільства. Акцентовано увагу на фундаментальних дослідженнях у галузі художнього виховання. Проаналізовано літературні джерела з проблеми художньо-естетичного виховання молоді засобами мистецтва.Посилання
Art culture and harmonious development of the personality. Kyiv, Naukova Dumka. 1992. 239 p. (in Ukrainian).
Kharlamov, I.F. Pedagogy: A Textbook. 5th ed. Minsk, Unіversitetskae. 1998. 560 p. (in Russian).
Kryzhanivska, T.I. Methodology integrated use of arts in the development of culture of primary school children on music lessons. Thesis of Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National University of Culture and Art. 1998. 224 p. (in Ukrainian).
Kutsiy, M. Aesthetic education. Way of training and education. Part 1. 1928. P. 19–23 (in Ukrainian).
Miroshnichenko, V. І. Problems of aesthetic education in today’s information flow. Post methodology. 1998. N 1. P. 31–36 (in Ukrainian).
Podlasyy, I. P. Pedagogy. New cours: A Textbook. In the 2 books. Moscow, Humanit. Ed. Center VLADOS. B.2. The process of education. 2000. 420 p. (in Russian).
Rumyantsev, N.E. Lectures on educational psychology for school-teachers. Russian school. 1917. Part 2. P. 113–179 (in Russian).
Shevchenko, G.P. Interaction of arts in aesthetic education of adolescents. Kyiv, Znanya. 1981. 48 p. (in Ukrainian).
Stas, M.I. Formation of aesthetic qualities and creative skills of future teach-ers by means of fine art: Abstract. Thesis Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National Pedagogical University named after M. P. Dragomanov. 2001. 20 p. (in Ukrainian).
Sukhomlinsky, V.A. I give my heart to children. Ed. 2nd. Kyiv, Radyans'ka School. 1972. 11 p. (in Ukrainian).
Sushchenko, T.I. The pedagogical process in extracurricular institutions. Kyiv, Naukova Dumka. 1982. 28 p. (in Ukrainian).
Zaluzhniy, V. The newest trend in the feeder method of the pictures in the public school. Teacher. 1908. Part. 13–14. P. 194–203 (in Ukrainian).
Kharlamov, I.F. Pedagogy: A Textbook. 5th ed. Minsk, Unіversitetskae. 1998. 560 p. (in Russian).
Kryzhanivska, T.I. Methodology integrated use of arts in the development of culture of primary school children on music lessons. Thesis of Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National University of Culture and Art. 1998. 224 p. (in Ukrainian).
Kutsiy, M. Aesthetic education. Way of training and education. Part 1. 1928. P. 19–23 (in Ukrainian).
Miroshnichenko, V. І. Problems of aesthetic education in today’s information flow. Post methodology. 1998. N 1. P. 31–36 (in Ukrainian).
Podlasyy, I. P. Pedagogy. New cours: A Textbook. In the 2 books. Moscow, Humanit. Ed. Center VLADOS. B.2. The process of education. 2000. 420 p. (in Russian).
Rumyantsev, N.E. Lectures on educational psychology for school-teachers. Russian school. 1917. Part 2. P. 113–179 (in Russian).
Shevchenko, G.P. Interaction of arts in aesthetic education of adolescents. Kyiv, Znanya. 1981. 48 p. (in Ukrainian).
Stas, M.I. Formation of aesthetic qualities and creative skills of future teach-ers by means of fine art: Abstract. Thesis Candidate of Pedagogical Sciences: 13.00.02. Kyiv, National Pedagogical University named after M. P. Dragomanov. 2001. 20 p. (in Ukrainian).
Sukhomlinsky, V.A. I give my heart to children. Ed. 2nd. Kyiv, Radyans'ka School. 1972. 11 p. (in Ukrainian).
Sushchenko, T.I. The pedagogical process in extracurricular institutions. Kyiv, Naukova Dumka. 1982. 28 p. (in Ukrainian).
Zaluzhniy, V. The newest trend in the feeder method of the pictures in the public school. Teacher. 1908. Part. 13–14. P. 194–203 (in Ukrainian).
Downloads
Опубліковано
08.07.2014
Як цитувати
Levytska, V. (2014). Аналіз художньо естетичної творчості і художнього виховання дітей на основі наукових досліджень. Вісник Національного авіаційного університету, 59(2), 148–152. https://doi.org/10.18372/2306-1472.59.6879
Номер
Розділ
Професійна освіта
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).