ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ НА АВІАПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.55.5476Ключові слова:
маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингове планування, маркетингове управління, програма маркетингу, промисловий маркетингАнотація
Запропоновано удосконалений механізм здійснення маркетингового планування шляхом використання системного підходу. Проведено його адоптацію для авіапромислових підприємств з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України. Розроблено модель організації управління маркетинговою діяльністю на сучасному промисловому підприємстві, яке здійснює виробництво наукоємної продукціїПосилання
Акимова И.М. Промышленный маркетинг / И.М. Акимова. – К.: Знання; КОО, 2000. – 294 с.
Мешко Н.П. Основы применения маркетингового подхода в управлении промышленным предприятием / Н.П. Мешко, Ю.Д. Морозов. – Днепропетровск: Наука і освіта, 2001. – 218 с.
Пилипчук В.П. Промисловий маркетинг: навч. посіб. / В.П. Пилипчук, О.Ф. Оснач, Л.П. Коваленко. – К.: Центр навч. літ-ри, 2005. – 264 с.
Промисловий маркетинг: навч. посіб. / О.О. Шубин, О.М. Азарян, Б.З. Воробйов та ін.; під ред. О.О. Шубіна. – К.: НМЦВО МОН Украї-ни; Студцентр, 2002. – 432 с.
Промышленный маркетинг: учеб. пособие / под общ. ред. В.Л. Пилюшенко, Б. Раффилда III. – Донецк: ДонГАУ; ВИК, 2003. – 538 с.
Рекхэм Н. Стратегия работы с клиентами в больших продажах / Н. Рекхэм; пер. с англ. – Москва: HIPPO, 2004. – 314 с.
Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: підруч. / А.О.Старостіна – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с.
Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: учеб. / Р.А. Фатхутдинов – Москва: ЗАО «Бизнес-школа» «Интел-Синтез», 2000. – 640 с.
Эванс Дж. Маркетинг: пер. с англ. / Дж. Эванс, Б. Берман. – Москва: Экономика, 1990. – 350 с.
Akimova, I. 2000. Industrial marketing. Кyiv, Knowledge, КОО. 294 p. (in Russian).
Meshko, N.; Morozov, U. 2001. Bases of ap-plication of marketing approach in management by the industrial enterprise. Dnipropetrovsk, Science and education. 218 p. (in Russian).
Pilipchuk, V.; Osnach, О.; Kovalenko, L. 2005. Industrial marketing. Train aid. Kyiv, Center of educational literature. 264 p. (in Ukrainian).
Shubin, О.; Аzаrayn, E.; Vorob’ov, B. et al. 2002. Industrial marketing. Train aid. Кyiv, NМЦCVО MON Ukraine. 432 p. (in Ukrainian).
Industrial of marketing. Train aid. Under the general release of V. Pilushenko, B. Rаffild III. Donetsk, DonGAU, VIK. 2003. 538 p. (in Russian).
Rekhem, N. 2004. Strategy of work with the clients of in large sales. Trudged. with eng. Мoscow, NIRRO. 314p. (in Russian).
Starostina, A. 1997. Industrial of marketing. Theory of and economic situations. Train aid. Кyiv, “Ivan Fedorov”. 400 p. (in Ukrainian).
Fathutdinov, R.А. 2000. Strategic marketing. Train aid. Мoscow, JSC “Business-school” “Intel-synthesis”. 640 p. (in Russian).
Evans, D.; Berman, B. 1990. Marketing. Мoscow, Economy. 350 p. (in Russian).
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).