ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ НА АВІАПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • М. В. Корж Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.55.5476

Ключові слова:

маркетинг, маркетингова стратегія, маркетингове планування, маркетингове управління, програма маркетингу, промисловий маркетинг

Анотація

Запропоновано удосконалений механізм здійснення маркетингового планування шляхом використання системного підходу. Проведено його адоптацію для авіапромислових підприємств з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України. Розроблено модель організації управління маркетинговою діяльністю на сучасному промисловому підприємстві, яке здійснює виробництво наукоємної продукції

Біографія автора

М. В. Корж, Національний авіаційний університет

Корж Марина Володимирівна. Доктор економічних наук. Професор.

Кафедра фінансів, обліку та аудиту, Національний авіаційний університет, Київ, Україна.

Освіта: Донбасівська державна машинобудівна академія за фахом «Економіка підприємства», «Референт-перекладач», Україна (1996).

Напрям наукової діяльності: маркетинг, промисловий маркетинг, міжнародний маркетинг, міжнародна економіка

Посилання

Акимова И.М. Промышленный маркетинг / И.М. Акимова. – К.: Знання; КОО, 2000. – 294 с.

Мешко Н.П. Основы применения маркетингового подхода в управлении промышленным предприятием / Н.П. Мешко, Ю.Д. Морозов. – Днепропетровск: Наука і освіта, 2001. – 218 с.

Пилипчук В.П. Промисловий маркетинг: навч. посіб. / В.П. Пилипчук, О.Ф. Оснач, Л.П. Коваленко. – К.: Центр навч. літ-ри, 2005. – 264 с.

Промисловий маркетинг: навч. посіб. / О.О. Шубин, О.М. Азарян, Б.З. Воробйов та ін.; під ред. О.О. Шубіна. – К.: НМЦВО МОН Украї-ни; Студцентр, 2002. – 432 с.

Промышленный маркетинг: учеб. пособие / под общ. ред. В.Л. Пилюшенко, Б. Раффилда III. – Донецк: ДонГАУ; ВИК, 2003. – 538 с.

Рекхэм Н. Стратегия работы с клиентами в больших продажах / Н. Рекхэм; пер. с англ. – Москва: HIPPO, 2004. – 314 с.

Старостіна А.О. Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації: підруч. / А.О.Старостіна – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с.

Фатхутдинов Р.А. Стратегический маркетинг: учеб. / Р.А. Фатхутдинов – Москва: ЗАО «Бизнес-школа» «Интел-Синтез», 2000. – 640 с.

Эванс Дж. Маркетинг: пер. с англ. / Дж. Эванс, Б. Берман. – Москва: Экономика, 1990. – 350 с.

Akimova, I. 2000. Industrial marketing. Кyiv, Knowledge, КОО. 294 p. (in Russian).

Meshko, N.; Morozov, U. 2001. Bases of ap-plication of marketing approach in management by the industrial enterprise. Dnipropetrovsk, Science and education. 218 p. (in Russian).

Pilipchuk, V.; Osnach, О.; Kovalenko, L. 2005. Industrial marketing. Train aid. Kyiv, Center of educational literature. 264 p. (in Ukrainian).

Shubin, О.; Аzаrayn, E.; Vorob’ov, B. et al. 2002. Industrial marketing. Train aid. Кyiv, NМЦCVО MON Ukraine. 432 p. (in Ukrainian).

Industrial of marketing. Train aid. Under the general release of V. Pilushenko, B. Rаffild III. Donetsk, DonGAU, VIK. 2003. 538 p. (in Russian).

Rekhem, N. 2004. Strategy of work with the clients of in large sales. Trudged. with eng. Мoscow, NIRRO. 314p. (in Russian).

Starostina, A. 1997. Industrial of marketing. Theory of and economic situations. Train aid. Кyiv, “Ivan Fedorov”. 400 p. (in Ukrainian).

Fathutdinov, R.А. 2000. Strategic marketing. Train aid. Мoscow, JSC “Business-school” “Intel-synthesis”. 640 p. (in Russian).

Evans, D.; Berman, B. 1990. Marketing. Мoscow, Economy. 350 p. (in Russian).

Опубліковано

11.05.2013

Як цитувати

Корж, М. В. (2013). ПРОГРАМА МАРКЕТИНГУ В ЗАГАЛЬНОМУ МАРКЕТИНГОВОМУ УПРАВЛІННІ НА АВІАПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ. Вісник Національного авіаційного університету, 55(2), 231–237. https://doi.org/10.18372/2306-1472.55.5476

Номер

Розділ

Стратегія економічного розвитку