ОЦІНЮВАННЯ ДОПУСТИМИХ БОКОВИХ ВІДХИЛЕНЬ ПОВІТРЯНИХ КОРАБЛІВ НА ЕТАПІ ЗАХОДУ НА ПОСАДКУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.55.5402Ключові слова:
бокові відхилення, коригувальний маневр, посадкаАнотація
Показано, що виконання успішного заходу на посадку залежить від діапазону допустимих бокових відхилень і точності стабілізації повітряного корабля на траєкторії посадки. Зазначено, що у точці переходу на візуальний політ повітряний корабель може мати відхилення від лінії посадки. Розглянуто бокові відхилення повітряного корабля від траєкторії посадки у горизонтальній площині, коли для приземлення в заданому місці злітно-посадкової смуги виникає необхідність у корегуючому маневрі. Визначено, що для забезпечення безпеки польотів в певних метеорологічних умовах необхідно врахувати дистанцію потрібного корегуючого маневру. Розглянуто величину бокового відхилення повітряного корабля від траєкторії посадки, яка може бути виправлена при маневруванні після прольоту точки мінімуму. Проаналізовано отримані графіки, з яких видно, що менша швидкість повітряного корабля при заході на посадку забезпечує більший резерв часу пілотові, результатом чого є збільшення дистанції маневрування для усунення бокових відхилень повітряного корабляПосилання
Белогородский С.Л. Автоматизация управления посадкой самолета: учебное пособие / С.Л. Белогородский. Москва: Транспорт, 1972. 352 с.
Пятин А.И. Динамика полета и пилотирования самолета Ту-154: учебное пособие / А.И. Пятин. Москва: Воздушный транспорт, 1994. 192 с.
ICAO Annex N 6 Operation of Aircraft. 2010. Montreal. 270 p.
ICAO Doc. 8168 OPS/611 Flight Procedures, Aircraft Operations Volume I. 2006. Montreal. 386 p.
ICAO Doc. 9365 AN/910 Manual of All Weather Operation. 2006. Montreal. 86 p.
Official Journal of the European Union. 2008. All weather operations. Subpart E OPS 1.430. 238 р.
Belogorodskyi, S. 1972. Automating the management of Aircraft landing. Tutorial. Moscow, Transport. 352 p. (in Russian).
Pyatin, A. 1994. Flight Dynamics and piloting of the Aircraft TU-154. Tutorial. Moscow, Air Transport. 192 p. (in Russian).
ICAO Annex N 6 Operation of Aircraft. 2010. Montreal. 270 p.
ICAO Doc. 8168 OPS/611 Flight Procedures, Aircraft Operations Volume I. 2006. Montreal. 386 p.
ICAO Doc. 9365 AN/910 Manual of All Weather Operation. 2006. Montreal. 86 p.
Official Journal of the European Union. 2008. All weather operations. Subpart E OPS 1.430. 238 р.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).