Моделювання композиційного та розподіленого керування висотою польоту повітряного судна

Автор(и)

  • Kateryna Kopytova Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН та МОН України, проспект Академіка Глушкова, 40, Київ, Україна, 03680

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3865

Ключові слова:

аеродинамічна схема поверхонь керування, система керування висотою польоту, турбулентність

Анотація

 Розглянуто результати моделювання схеми системи керування висотою польоту відхиленням руля висоти та комплексної схеми системи керування висотою польоту з  розподіленою аеродинамічною схемою поверхонь керування.

Біографія автора

Kateryna Kopytova, Міжнародний науково-навчальний центр інформаційних технологій та систем НАН та МОН України, проспект Академіка Глушкова, 40, Київ, Україна, 03680

Junior Researcher of the Department N 185, International Research and Training Center for Information Technologies and Systems of National Academy of Sciences and Ministry of Education of Ukraine, Kyiv, Ukraine. Education: complete higher education in “Aircraft Equipment”, National Aviation University, Kyiv, Ukraine (2009). Research area: Active Control Technology. Publications: 3.

Посилання

ACAS II Programme, version 2.0: Eurocontrol. – May, 2000.

Dobrolensky, Y.P. 1969. Flight dynamics in the turbulent atmosphere. Moscow, Mashinostroenie. 258 p. (in Russian).

[Доброленский Ю.П. Динамика полёта в неспокойной атмосфере / Ю.П. Доброленский. – Москва: Машиностроение, 1969. – 258 с.]

Kuchar, James K.; Drumm, Ann C. 2007. The Traffic Alert and Collision Avoidance System. Lincoln Laboratory Journal. Volume 16, number 2: 277-296.

Patent 6,161,801 United States of America Int. Cl.7 В64С 13/16. Method of reducing wind gust loads acting on an aircraft / Roland Kelm, Michael Grabietz; assigner Daimler Chrysler Aerospace Airbus GmbH. N 09/303264; filed Apr.10.1998, date of patent Dec.19.2000. 12 p.

Pavlov, V.V.; Kopytova, K.A. 2011. Composite control technology of wing configuration. Cybernetics and Computer Science. N 168: 53-60 (in Russian).

[Павлов В.В. Технология композиционного управления конфигурацией крыла / В.В. Павлов, Е.А. Копытова // Кибернетика и вычислительная техника. – 2011. - № 168. – C. 53–60.]

Pavlov, V.V.; Kopytova, K.A. 2011. Distributed perturbations compensation scheme of dynamical systems. Cybernetics and Computer Science. N 167: 3-14 (in Russian).

[Павлов В.В. Распределённая схема компенсации возмущения динамических систем / В.В. Павлов, Е.А. Копытова // Кибернетика и вычислительная техника. – 2011. - № 167. – C. 3–14.]

Petrov, K.P. 1985. Aerodynamic components of aircraft. Moscow, Mashinostroenie. 272 p. (in Russian).

[Петров К.П. Аэродинамика элементов летательных аппаратов / К.П. Петров. – Москва: Машиностроение, 1985. – 272 с.]

Russian patent prototype Pat. 2377159 Russian Federation MPK7 B64C 13/16. Method and apparatus for reducing the impact of the vertical turbulence in the aircraft / Colomer Alexander, Dal Santo Xavier applicant and patentee Erbyus France. N 2008118362/11; appl. 10/09/2006, publ. 27.12.2009, Bull. N 36. 15 p. (in Russian).

[Патент русский прототип Пат. 2377159 Российская Федерация МПК7 В64С 13/16. Способ и устройство для ослабления воздействия вертикальной турбулентности на летательном аппарате / Коломер Александр, Даль Санто Ксавье; заявитель и патентообладатель Эрбюс Франс. – № 2008118362/11; заявлено 09.10.2006; опубликовано 27.12.2009, Бюл. № 36. – 15 с.]

Regan, Christopher D.; Jutte, Christine V. 2012. Survey of Applications of Active Control Technology for Gust Alleviation and New Challenges for Lighter-weight Aircraft. NASA/TM – 2012 - 216008, Dryden Flight Research Center, Edwards, California, April: 1–15.

Downloads

Як цитувати

Kopytova, K. (2013). Моделювання композиційного та розподіленого керування висотою польоту повітряного судна. Вісник Національного авіаційного університету, 54(1), 60–63. https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3865

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування