Моделювання композиційного та розподіленого керування висотою польоту повітряного судна
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.54.3865Ключові слова:
аеродинамічна схема поверхонь керування, система керування висотою польоту, турбулентністьАнотація
Розглянуто результати моделювання схеми системи керування висотою польоту відхиленням руля висоти та комплексної схеми системи керування висотою польоту з розподіленою аеродинамічною схемою поверхонь керування.Посилання
ACAS II Programme, version 2.0: Eurocontrol. – May, 2000.
Dobrolensky, Y.P. 1969. Flight dynamics in the turbulent atmosphere. Moscow, Mashinostroenie. 258 p. (in Russian).
[Доброленский Ю.П. Динамика полёта в неспокойной атмосфере / Ю.П. Доброленский. – Москва: Машиностроение, 1969. – 258 с.]
Kuchar, James K.; Drumm, Ann C. 2007. The Traffic Alert and Collision Avoidance System. Lincoln Laboratory Journal. Volume 16, number 2: 277-296.
Patent 6,161,801 United States of America Int. Cl.7 В64С 13/16. Method of reducing wind gust loads acting on an aircraft / Roland Kelm, Michael Grabietz; assigner Daimler Chrysler Aerospace Airbus GmbH. N 09/303264; filed Apr.10.1998, date of patent Dec.19.2000. 12 p.
Pavlov, V.V.; Kopytova, K.A. 2011. Composite control technology of wing configuration. Cybernetics and Computer Science. N 168: 53-60 (in Russian).
[Павлов В.В. Технология композиционного управления конфигурацией крыла / В.В. Павлов, Е.А. Копытова // Кибернетика и вычислительная техника. – 2011. - № 168. – C. 53–60.]
Pavlov, V.V.; Kopytova, K.A. 2011. Distributed perturbations compensation scheme of dynamical systems. Cybernetics and Computer Science. N 167: 3-14 (in Russian).
[Павлов В.В. Распределённая схема компенсации возмущения динамических систем / В.В. Павлов, Е.А. Копытова // Кибернетика и вычислительная техника. – 2011. - № 167. – C. 3–14.]
Petrov, K.P. 1985. Aerodynamic components of aircraft. Moscow, Mashinostroenie. 272 p. (in Russian).
[Петров К.П. Аэродинамика элементов летательных аппаратов / К.П. Петров. – Москва: Машиностроение, 1985. – 272 с.]
Russian patent prototype Pat. 2377159 Russian Federation MPK7 B64C 13/16. Method and apparatus for reducing the impact of the vertical turbulence in the aircraft / Colomer Alexander, Dal Santo Xavier applicant and patentee Erbyus France. N 2008118362/11; appl. 10/09/2006, publ. 27.12.2009, Bull. N 36. 15 p. (in Russian).
[Патент русский прототип Пат. 2377159 Российская Федерация МПК7 В64С 13/16. Способ и устройство для ослабления воздействия вертикальной турбулентности на летательном аппарате / Коломер Александр, Даль Санто Ксавье; заявитель и патентообладатель Эрбюс Франс. – № 2008118362/11; заявлено 09.10.2006; опубликовано 27.12.2009, Бюл. № 36. – 15 с.]
Regan, Christopher D.; Jutte, Christine V. 2012. Survey of Applications of Active Control Technology for Gust Alleviation and New Challenges for Lighter-weight Aircraft. NASA/TM – 2012 - 216008, Dryden Flight Research Center, Edwards, California, April: 1–15.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).