ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ РАДІОЗВ’ЯЗКУ

Автор(и)

  • В. Приступа Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.35

Ключові слова:

бізнес-орієнтований підхід, економічна компетентність, контекстний підхід, нормативний підхід

Анотація

Досліджено теоретичні та методичні питання створення педагогічної моделі формуванняекономічної компетентності,  в основу якої покладені нормативний,  бізнес-орієнтований таконтекстний підходи

Посилання

Енциклопедія освіти. – К.: Юрінком Ін-

тер, 2008. – с. 1037

Дзундза А.І. Аналіз теоретичних та ме-

тодологічних засад формування соціоеконо-

мічної культури студентів ВНЗ України /

А.І. Дзундза // Педагогіка і психологія фор-

мування творчої особистості: проблеми і

пошуки / зб. наук. пр. – К.; Запоріжжя,

– Вип. 27. – С. 420.

Кубаєвський М. Економічна культура у

трансформаційному процесі / М. Кубаєвсь-

кий // Вісник ТДЕУ. – Тернопіль : Економіч-

на думка, 2006. – № 4. – С. 104–114.

Кондрашова-Діденко В.І. Теоретико-

методологічний аналіз економічної культури

в трансформаційній економіці / В.І. Кондра-

шова-Діденко // Вісник Київського націона-

льного університету імені Тараса Шевченка.

Економіка. – 2003. – Вип. 66–67. – С. 13–15.

Єфременко Т. Економічна культура як

соціологічне поняття / Т. Єфременко // Соці-

ологія: теорія, методи, маркетинг. – 2005. –

№ 3. – С. 123–142.

Дивак В. Формування економічної ком-

петентності директорів шкіл у системі ППО /

В. Дивак. – Режим доступу:

http://www.nbuv.gov.ua/ejournals/ITZN/em9/co

ntent/09dvvepp.htm

Бурлаєнко Т. Необхідність формування

економічної компетентності у менеджерів

освіти у розрізі неперервного розвитку на за-

садах стандартизації освіти / Т. Бурлаєнко. –

Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/

portal/Soc_Gum/Npd/2010_2/Burlaien.pdf

Downloads

Опубліковано

19.03.2012

Як цитувати

Приступа, В. (2012). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ІНЖЕНЕРІВ РАДІОЗВ’ЯЗКУ. Вісник Національного авіаційного університету, 47(2), 181–187. https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.35

Номер

Розділ

Професійна освіта