ТЕСТУВАННЯ ЯК ВИД КОНТРОЛЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2371Ключові слова:
валідність, система оцінювання знань, тестуванняАнотація
Розглянуто основні переваги та недоліки тестування знань студентів. Обґрунтовано необхідність удосконалення існуючих у педагогічній практиці різних мовних тестів.
Посилання
Петращук О.П. Циклічно-спіральна мо-дель тестового контролю у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі / О.П. Петращук //Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. – С.140-147.
Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с.
Лещенко М.П. Теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності викладача вищої професійної школи / М.П. Лещенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. У 2 ч. / за ред. Л.Л. Товажнянського, О.Г. Романовського. – Х.: НТУ «ХПІ», 2002. – Ч. 2. – С. 91-98.
Сластенин В.А. Педагогика: учеб. пособие для студ. вузов / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.
Указ президента України №347/2002 про Національну доктрину розвитку освіти. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/ 2002.
Короткий тестологічний словник-довідник / упоряд. Л.Т. Коваленко. - К.: Грамота, 2008. – 160 с. (Серія «Словник»).
Гуцало Е.У. Педагогічне тестування в системі контролю і оцінки якості навчання студентів (на базі дисциплін психолого-педагогічного циклу педагогічного університету) / Е.У. Гуцало. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – 68 с.
Довгаль О.О. Класифікація тестових завдань для визначення рівня сформованості вмінь іншомовного діалогічного мовлення студентів мовних спеціальностей / О.О. Довгаль // Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. - С. 157-160.
Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання: навч. посіб. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. - Х.: Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, «ОВС», 2002. – 400 с.
Давидян Г.Ю. Модели педагогического тестирования [Електронний ресурс] /Г.Ю. Давидян // Информационные технологии в образовании «ИТО-Ростов 2003»: Третья областная науч.-практ. конф. Ростов-на-Дону, 9-10 окт. 2003 г. / Донской институт информатизации образования. - Режим доступа: htpp://www.doniinfo.aanet.ru/ ito/2003/.
Зайцева Л.В. Модели и методы адаптивного контроля знаний [Електронний ресурс] / Л.В. Зайцева, Н.О. Прокофьева // Образовательные технологии и общество. – 2004. – Т. 7. № 7. - Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/ deposi-tory/v7_i4/pdf/1.pdf.
Baker F.B. The Basics of Item Response Theory / F.B. Baker. – USA: ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation, 2001. – 176 p.
Адаптивное тестирование знаний в системе Телетестинг / А.Г. Шмелев, А.И. Бельцер, А.Г. Ларионов, А.Г. Серебряков [Електронний ресурс] // Тез. докл. Всероссийской науч.-практ. конф. «Информационные технологии в образо-вании». – М., 2000. – Режим доступа: http://www.teletesting.ru/de/st109.htm
Кравцов Г.М. Модель контроля знаний в системе дистанционного тестирования WEB-EXAMINER по стандарту IMS / Г.М. Кравцов, Д.Г. Кравцов // Proceedings ITEA-2007 (Second International Conference «New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects», Ukraine, IRTC, 21-23 No-vember 2007). – Kiev, 2007. – P. 187-194.
Комп’ютерна система тестування OpenTEST2 / О.С. Шкіль, В.І. Каук, С.В. На-праcник та ін. // Вісник ТІМО. – 2008.– № 2. – С. 35-41.
Белоусова Л.И. Принципы построения автоматизированной системы педагогической диагностики / Л.И. Белоусова, А.Г. Колгатин, Л.С. Колгатина // УСиМ. – 2007. – № 2. – С. 75-81.
Пустобаев В.П. Формализация элементов диагностики знаний учащегося / В.П. Пустобаев, М.Ю. Саяпин // Информатика и образование. – 2005. – № 7. – С. 120-123.
http://www.stel.ru/do/frameabout.htm
http://www.sunrav.ru/srtop/index.shtml
htpp://www.pallar.com.ua/the saurus.htm
Гулюкина Н.А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования / Н.А. Гулюкина, С.В. Клишина. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2006. – 151 с.
Мильруд Р.П. Языковой тест: проблемы педагогических измерений / Р.П. Мильруд, А.В. Матиенко // Иностранные языки в школе. – 2006. – № 5. – С.7–13.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).