ТЕСТУВАННЯ ЯК ВИД КОНТРОЛЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ

Автор(и)

  • Т.І. Харламова Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2371

Ключові слова:

валідність, система оцінювання знань, тестування

Анотація

 Розглянуто основні переваги та недоліки тестування знань студентів. Обґрунтовано необхідність удосконалення існуючих у педагогічній практиці різних мовних тестів.

Біографія автора

Т.І. Харламова, Національний авіаційний університет

старш. викл.

Посилання

Петращук О.П. Циклічно-спіральна мо-дель тестового контролю у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі / О.П. Петращук //Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. – С.140-147.

Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с.

Лещенко М.П. Теоретико-методологічні засади педагогічної майстерності викладача вищої професійної школи / М.П. Лещенко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: зб. наук. пр. У 2 ч. / за ред. Л.Л. Товажнянського, О.Г. Романовського. – Х.: НТУ «ХПІ», 2002. – Ч. 2. – С. 91-98.

Сластенин В.А. Педагогика: учеб. пособие для студ. вузов / В.А. Сластенин, И.Ф. Исаев, Е.Н. Шиянов. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. – 576 с.

Указ президента України №347/2002 про Національну доктрину розвитку освіти. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/347/ 2002.

Короткий тестологічний словник-довідник / упоряд. Л.Т. Коваленко. - К.: Грамота, 2008. – 160 с. (Серія «Словник»).

Гуцало Е.У. Педагогічне тестування в системі контролю і оцінки якості навчання студентів (на базі дисциплін психолого-педагогічного циклу педагогічного університету) / Е.У. Гуцало. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. – 68 с.

Довгаль О.О. Класифікація тестових завдань для визначення рівня сформованості вмінь іншомовного діалогічного мовлення студентів мовних спеціальностей / О.О. Довгаль // Вісник Державного лінгвістичного університету. – К.: Видавничий центр КДЛУ. – 2000. - Вип. 2. - С. 157-160.

Лозова В.І. Теоретичні основи виховання і навчання: навч. посіб. / В.І. Лозова, Г.В. Троцко. - Х.: Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, «ОВС», 2002. – 400 с.

Давидян Г.Ю. Модели педагогического тестирования [Електронний ресурс] /Г.Ю. Давидян // Информационные технологии в образовании «ИТО-Ростов 2003»: Третья областная науч.-практ. конф. Ростов-на-Дону, 9-10 окт. 2003 г. / Донской институт информатизации образования. - Режим доступа: htpp://www.doniinfo.aanet.ru/ ito/2003/.

Зайцева Л.В. Модели и методы адаптивного контроля знаний [Електронний ресурс] / Л.В. Зайцева, Н.О. Прокофьева // Образовательные технологии и общество. – 2004. – Т. 7. № 7. - Режим доступа: http://ifets.ieee.org/russian/ deposi-tory/v7_i4/pdf/1.pdf.

Baker F.B. The Basics of Item Response Theory / F.B. Baker. – USA: ERIC Clearinghouse on Assessment and Evaluation, 2001. – 176 p.

Адаптивное тестирование знаний в системе Телетестинг / А.Г. Шмелев, А.И. Бельцер, А.Г. Ларионов, А.Г. Серебряков [Електронний ресурс] // Тез. докл. Всероссийской науч.-практ. конф. «Информационные технологии в образо-вании». – М., 2000. – Режим доступа: http://www.teletesting.ru/de/st109.htm

Кравцов Г.М. Модель контроля знаний в системе дистанционного тестирования WEB-EXAMINER по стандарту IMS / Г.М. Кравцов, Д.Г. Кравцов // Proceedings ITEA-2007 (Second International Conference «New Information Technologies in Education for All: State of the Art and Prospects», Ukraine, IRTC, 21-23 No-vember 2007). – Kiev, 2007. – P. 187-194.

Комп’ютерна система тестування OpenTEST2 / О.С. Шкіль, В.І. Каук, С.В. На-праcник та ін. // Вісник ТІМО. – 2008.– № 2. – С. 35-41.

Белоусова Л.И. Принципы построения автоматизированной системы педагогической диагностики / Л.И. Белоусова, А.Г. Колгатин, Л.С. Колгатина // УСиМ. – 2007. – № 2. – С. 75-81.

Пустобаев В.П. Формализация элементов диагностики знаний учащегося / В.П. Пустобаев, М.Ю. Саяпин // Информатика и образование. – 2005. – № 7. – С. 120-123.

http://www.websoft.ru/

http://www.stel.ru/do/frameabout.htm

http://www.sunrav.ru/srtop/index.shtml

http://opentest.com.ua

htpp://www.pallar.com.ua/the saurus.htm

Гулюкина Н.А. Педагогический тест: этапы и особенности конструирования и использования / Н.А. Гулюкина, С.В. Клишина. – Новосибирск: Изд-во НГТУ, 2006. – 151 с.

Мильруд Р.П. Языковой тест: проблемы педагогических измерений / Р.П. Мильруд, А.В. Матиенко // Иностранные языки в школе. – 2006. – № 5. – С.7–13.

Downloads

Як цитувати

Харламова, Т. (2012). ТЕСТУВАННЯ ЯК ВИД КОНТРОЛЮ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІ. Вісник Національного авіаційного університету, 52(3), 164–169. https://doi.org/10.18372/2306-1472.52.2371

Номер

Розділ

Професійна освіта