ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ ТА ПРОБЛЕМИ ОСВІТЯНСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Olexandra Akmaldinova Національний авіаційний університет
  • Olga Pysmenna Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.51.2171

Ключові слова:

громадські школи, зарубіжні університетські кампуси, здійснення реформ у сфері освіти, міжнародні стандарти якості освіти, недостатнє фінансування, нова оцінка A* для ідентифікації кращих студентів, освіта за кордоном

Анотація

 Проаналізовано проблеми середньої та вищої освіти у країнах Європи та Америки. Охарактеризовано політику урядів щодо підготовки кадрів кваліфікованих учителів, систему практики молодих учителів-стажерів, шляхи заохочення вчителів та учнів, особливості реформ у різних країнах, впровадження нових методів роботи в державних та незалежних школах з урахуванням вимог ринка праці  і можливостями працевлаштування випускників, результати оцінювання якості навчання.

Біографії авторів

Olexandra Akmaldinova, Національний авіаційний університет

Prof.

Olga Pysmenna, Національний авіаційний університет

Prof. of the NAU

Посилання

Shoot for the stars. University-entrance requirements.  The Economist. January 9th 2010. P. 30.

Clash of generations. Social change.  The Economist. February 13th 2010. P. 87.

The plot so far. Skills for the future.  The Economist. March 20th 2010. P. 35.

Must try harder. Education reform.  The Economist. November 10th 2007. P. 42.

Poor young things. Financial education.  The Economist. July 14th 2007. P. 36.

Private education. Rock or hard place?  The Economist. January 24th 2009. P. 34.

Those who can: the quality of teachers.  The Economist. August 1th 2009. P. 23, 24.

Improving education: What to teach? (The long, slow effort to set standards).  The Economist. November 21th 2009. P. 56.

School reform: The Next test. Barack Obama’s plan to overhaul No Child Left Behind.  The Economist. March 20th 2010. P. 60.

The great experiment and competition to New York City’s struggling schools.  The Economist. November 10th 2007. P. 57, 58.

The untidy revolution.  The Economist. November 10th 2007. P. 5860.

Better marks, more money: Teachers’ pay.  The Economist. July 12th 2008. P. 58, 59.

Arabic in schools: Words of the prophet.  The Economist. September 8th 2007. P. 52.

Bloomberg, M.; Klein, J. 2010. Making the Grade.  Time. March 29. P. 40.

Research universities: powerhouses.  The Economist. January 9th 2010. P. 77, 78.

Back to school. The Economist. September 8th 2007. P. 40.

On shaky foundations. The effort to improve German universities still has a long way to go. The Economist. June 27th 2009. P. 51, 52.

Italian education. The Economist. April 28th 2007. P. 48.

Top of the Class. Education reform. The Economist. June 28th 2008. P. 79, 80.

A Socratic non-dialogue. The Economist. July 8th 2006. P. 39-42.

Low marks. Education is still letting the country down. The Economist. April 14th 2007. P. 1314.

Downloads

Як цитувати

Akmaldinova, O., & Pysmenna, O. (2012). ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ ТА ПРОБЛЕМИ ОСВІТЯНСЬКОЇ ГАЛУЗІ. Вісник Національного авіаційного університету, 51(2), 120–125. https://doi.org/10.18372/2306-1472.51.2171

Номер

Розділ

Професійна освіта