РОЗРОБЛЕННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОЕКТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.46.2103Анотація
Розглянуто проблему формування проективних умінь майбутніх учителів іноземних мов.Проаналізовано принципи, на яких базується модель розвитку зазначеного типу вмінь.In the article the author discusses the problem of project skills development of future foreignlanguages teachers. Analyses the main points, which are to be the basis for the model of such skills’development .Рассмотрена проблема формирования проективных умений будущих учителейиностранных языков Проанализированы принципы, на которых базируется модель развитияданного типа умений.Посилання
Освітньо-кваліфікаційна характеристи-
ка: освітньо-кваліфікаційний рівень 6.030500
«бакалавр». – Сімф.: Таврійський національ-
ний університет, 2005. – 24 с.
Освітньо-кваліфікаційна характеристи-
ка: освітньо-кваліфікаційний рівень 8.030502
«магістр». – Сімф.: Таврійський національ-
ний університет, 2005. – 24 с.
Шендрик Н.Г. Самореализация личнос-
ти в контексте проектирования образования /
Н.Г. Шендрик // Педагогіка. – К., 2004. –
№ 4. – С. 38–42.
Рудницька О.П. Педагогіка загальна та
мистецька: навч. посіб. / О.П. Рудницька. –
К.: ТОВ «Інтерпроф», 2002. – 270 с.
Філософський енциклопедичний слов-
ник / за ред. В.І. Шинкарука. – К.: Абрикос,
– 392 с.
Мещанінов О.П. Сучасні моделі розвит-
ку університетської освіти в України: мо-
ногр. / О.П. Мещанінов. – Миколаїв: Вид-во
МДГУ ім. Петра Могили, 2005. – 460 с.
Лодатко Є.О. Моделювання в педаго-
гіці: точки відліку / Є.О. Лодатко // Вісник
Черкаського університету. – 2010. – Вип. 181,
Ч. 2. – С. 3–8.
Курлянд З.Н. Педагогіка вищої школи:
навч. посіб. / З.Н. Курлянд, Р.І. Хмелюк,
А.В. Семенова. – К.: Знання, 2007. – 495 с.
Пионова Р.С. Педагогика высшей шко-
лы: учеб. пособие / Р.С. Пионова. – Минск:
Выш. шк., 2005. – 303 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).