ПЕРЕДТРЕНАЖЕРНИЙ ЕТАП – ЄДНАЛЬНА ЛАНКА ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИСПЕТЧЕРІВ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ

Автор(и)

  • О.П. Петращук Національний авіаційний університет
  • С.І. Рудас Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.45.1897

Ключові слова:

вимоги до підготовки диспетчера, компетенції диспетчера, професійна компетентність, професійна підготовка авіаційного диспетчера, тренажер

Анотація

 Розглянуто вимоги до рівня кваліфікації авіаційного диспетчера. Обґрунтовано доцільність удосконалення методів початкової професійної підготовки диспетчерів з урахуванням новітніх підходів до вирішення проблеми якісної професійної освіти.

Біографії авторів

О.П. Петращук, Національний авіаційний університет

д.пед.н., проф.

С.І. Рудас, Національний авіаційний університет

к.т.н., ст.викл.

Посилання

Правила видачі свідоцтв авіаційному персоналу в Україні: Наказ Міністерства транспорту України 07.12.98 N 486. – Режим доступу: www.avia.gov.ua.

Колотуша В.П. Совершенствование процессов подготовки диспетчеров управления воздушным движением к деятельности при отказах средств радиолокационного контроля: дис. канд. техн. наук / В.П. Колотуша. – К.: КИИГА, 1995.

Байденко В.И. Базовые навыки как интегрирующий фактор образовательного про-цесса / В.И. Байденко, Б. Оскарссон // Профессиональное образование и формирование личности специалиста. – М., 2002. – С. 22–46.

Толпекіна Н.В. Формирование ИКТ- компетентности преподавателей вуза. / Н.В. Толпекіна, Г.Р. Усманова // Дистанционное и виртуальное обучение: науч. журн. –2009. – №11(29). – С. 34 – 41.

Area Control Surveillance Rating with Radar and Terminal Endorsements. – Training Plans. EUR OCONTROL, 1.0, 2001.

Guidelines for ATCO Common Core Content Initial Training. Edition: 2.0; ЕАТМ, 2004. – Т.14.

Downloads

Як цитувати

Петращук, О., & Рудас, С. (2010). ПЕРЕДТРЕНАЖЕРНИЙ ЕТАП – ЄДНАЛЬНА ЛАНКА ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ДИСПЕТЧЕРІВ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ. Вісник Національного авіаційного університету, 45(4), 169–173. https://doi.org/10.18372/2306-1472.45.1897

Номер

Розділ

Професійна освіта