КОРОТКОСТРОКОВЕ ТА ДОВГОСТРОКОВЕ ПРОГНОЗУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ МІСТКОСТІ АЕРОПОРТІВ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.40.1776Ключові слова:
авіаційний шум, викиди забруднюючих речовин, прогнозування екологічної місткостіАнотація
Досліджено вплив основних екологічних факторів – шуму та викидів забруднюючих речовин – на екологічну місткість аеропортів цивільної авіації. Подано методику прогнозування екологічної місткості з можливістю визначення оптимального складу парку літаків та сценаріїв розвитку аеропорту.
Посилання
Strategic objectives of ICAO for 2005-2010. Consolidated vision and mission statement. – 3 p. // http://www.icao.int/icao/en/strategic_objectives_2005_2010_en.pdf
NASA/CR-1998-207659.The Aviation System Analysis Capability. Airport Capacity and Delay Models. – April 1998. – 74 p.
Feasibility of coupling of an Airport capacity model to Airport noise model / L. Montrone, J.F.M. Wubben, A.J.C. Roeloffs, P. Vogel. – 2001. – 9 p. // http://www.nlr.nl/smartsite.dws?id=4391
Lépinay Iv. Assessing Environmental Tradeoffs in Flight Operations. Lessons Learnt and Ways Forward / Iv. Lépinay, N. Duchene, G. Benderli // Proc. Symposium on Aviation Environmental Tradeoffs and Interdependencies. – Kiev, Ukraine. – 2008.
Integrated noise model (INM). Version 5.0. User’s guide. – Technical Information Center. – Springfield, VA. – 1995. – 339 p.
Emissions and Dispersion Modeling System (EDMS). User’s Manual. – Washington, DC. – 2008. – 156 p. // http://www.faa.gov/about/office_org/headquarters_offices/aep/models/edms_model/media/EDMS%205.1%20User%20Manual.pdf
Вильсон А. Дж. Энтропийные методы моделирования сложных систем / Дж. А. Вильсон. – М.: Наука, 1978. – 248 с.
Кажан К.І. Застосування ентропійного методу для вибору оптимальних за шумом режимів експлуатації повітряних кораблів в аеропортах цивільної авіації / К.І. Кажан // Вісник НАУ. – 2007. – №2. – С.71– 75.
Климатическая характеристика аэропорта Борисполь. – К., 1989. – 282 с.
Emission Inventory Guidebook/December, 2006. – B851-1 – 33 p. //ttp://www.eea.europa.eu/publications/EMEPCORINAIR4/B851vs2.4.pdf
ICAO Engine Emissions Data Bank Issue 15C // http://www.caa.co.uk/default.aspx?catid=702
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).