НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА В ГАЛУЗІ ОСВІТИ У ВЕЛИКОБРИТАНІЇ ТА США
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.39.1737Ключові слова:
boarding schools, entrance tests, exam results, higher education, private schools, pupils students, range of subjects, secondary education, vocational guidanceАнотація
Присвячено деяким нагальним проблемам, з якими стикається середня і вища школа у Великій Британії та США. Розглянуто освітні, організаційні, фінансові, психологічні проблеми та їх соціальний вплив в світлі загальних характеристик нових тенденцій в освіті. Проаналізовано останні публікації в англомовній пресі та надано деякі статистичні дані.
Посилання
Private education. Is it worth it? // The Economist – March 1st 2008. – P. 31.
End faith school selection // The Daily Telegraph. – November 6th 2007. – P. 8.
Private education. Is it worth it? // The Economist. – March 1st 2008. – P. 32.
Paton Graeme. Staff hit out at 'unfit' school building / Graeme Paton // The Daily Telegraph – March 18th 2008. – P. 12.
Paton Graeme. CCTV in Classroom Spies on Teachers / Graeme Paton // The Daily Telegraph. – March 18th 2008. – P.12.
Too many tests // The Daily Telegraph. – March 18th 2008. – P. 12.
Paton Graeme. Weakest children to be spared tests at 14 / Graeme Paton // The Daily Telegraph. – November 6th, 2007. – P. 10.
Stephen Martin. Cracks are showing in our GCSEs / Martin Stephen // The Daily Telegraph.– January 11th, 2006. – P. 18.
Do Better Next Term. The Economist. – February 19th, 2005. – P. 27−28.
Clare John. How do you get rid of a teacher who cannot teach? / John Clare // The Daily Telegraph. –January 11th, 2006. – P. 18.
Toppo Greg. Teacher qualifications improve in the past decade / Greg Toppo // USA Today.– № 4904. – December 12, 2007. – P. 37.
You write potato, I write ghoughpteighbteau // The Economist. – August 16th 2008. – P. 30.
Learning Their Lesson: Chicago and New York // The Economist. – July 19th 2008.– P. 28.
Can foreigners prop them up? // The Economist. – January 19th 2005. – P. 27.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).