ОПТИМІЗАЦІЯ КЕРУВАННЯ ЧЕРГАМИ ЗАПИТІВ У СИСТЕМАХ «КЛІЄНТ–СЕРВЕР»

Автор(и)

  • В. Боровик Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.17

Ключові слова:

клієнт–сервер, комп’ютерні мережі, пріоритети, черги запитів

Анотація

Процес керування системами масового обслуговування зі скінченним числом можливихстанів у стаціонарному режимі розглянуто як пошук керуючих параметрів безупинного мар-ковського ланцюга в стаціонарному режимі. Розрахунок пріоритетів зведено до задачі ліній-ного програмування.  Наведено набір параметрів,  який впливає на структуру моделі,  їїскладність та алгоритм роботи. Виділено базові параметри:  обмеження на довжину черги, кількість типів запитів, вид черги, наявність чи відсутність місць у черзі

Посилання

Боровик В.М. Моделі ситуаційного управління запитами в системах «клієнт-сер-вер» / В.М. Боровик // Вісник НАУ. – 2010. – № 4. – С. 52–57.

Дейт К. Дж. Введение в системы баз дан-ных / К. Дж. Дейт. – К.: Вильямс, 2006. – 1328 с.

Карпова Т. Базы данных: модели, раз-работка, реализация / Т.Карпова. – СПб.: Питер, 2003. – 304 с.

Меликов А.З. Телетрафик: Модели, ме-тоды, оптимизация / А.З. Меликов, Л.А. По-номаренко, В. В. Паладюк. – К.: Політехніка, 2007. – 256 с.

Меликов А.З. Математические модели многопотоковых систем обслуживания / А.З. Меликов, Л.А. Пономаренко, П.А. Рюм-шин. – К.: Техніка, 1991. – 265 с.

Downloads

Опубліковано

19.03.2012

Як цитувати

Боровик, В. (2012). ОПТИМІЗАЦІЯ КЕРУВАННЯ ЧЕРГАМИ ЗАПИТІВ У СИСТЕМАХ «КЛІЄНТ–СЕРВЕР». Вісник Національного авіаційного університету, 47(2), 83–87. https://doi.org/10.18372/2306-1472.47.17

Номер

Розділ

Інформаційні технології