Використання спиртових добавок для виробництва екологічних бензинів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.88.16006Ключові слова:
етанол, біоетанол, спирто-бензинова суміш, розшарування, бензин, октанове числоАнотація
Метою даної статті є проведення досліджень по підвищення стабільності, якості та економічності застосовуваних бензино-спиртових паливних композицій, а також одержання високооктанових бензинів з додаванням спиртів та їх сумішей, які задовольняють сучасним вимогам стандартів. Методи: У статті розглянуто фізико-хімічні методи дослідження розшарування спирто-бензинових сумішей, визначення вмісту в них води, а також визначення октанового числа спирто-бензинових композицій. Результати: Досліджена сировинна база та можливості виробництва біоетанолу в Україні в якості екологічної добавки до бензинів та для підвищення їх октанового числа, визначені температури розшарування спирто-бензинових сумішей та октанові числа бензину А-92 з різним вмістом спиртів. Обговорення: Запропоновано використання більш високі концентрації етанолу (біоетанолу) в сумішах з бензином, понад 40 % спирту, оскільки при цьому немає необхідності проводити його зневоднення. Запропоновано для запобігання розшарування паливно-етанольної композиції при її тривалому зберіганні в баках автомобіля застосувати додатковий паливний насос, який буде працювати лише для перемішування паливної суміші.
Посилання
Alexey Orzhel and others. Regulation of production of liquid motor fuels. [Office of effective regulation]. Available at: http:// requlation-of-production-of-liquid biofuels-2019. pdf (accessed 26.08.2021)
Danylov A.M. (2005) Prymenenye prysadok v toplyvakh [Usage of additives in fuels]. Moskow, Mir Publ., 288 p.
О.Haidai, V. Pilyavskiy, Y. Shelud’ko, Y. Polunkin. (2016) Improvement of performance characteristics of ethanol motor fuels through use of additives based on nanoscale carbon. EUREKA: Physical Sciences and Engineering, no. 6, pp. 3-10.
V. Yefymenko, O.Yefimenko, (2014). [Оptimizing the properties of mixed fuel based on compositions hydrocarbon-alcohol]. VI World Congress «Aviation in the XХI-st century». 23-25 September. Kyiv. pp. 5.1.38-5.1.43. (In Ukrainian).
Ratcliff, M., Burton, J., Sindler, P., Christensen, E. et al. (2016) Knock Resistance and Fine Particle Emissions for Several Biomass Derived Oxygenates in a Direct-Injection Spark Ignition Engine. SAE Int. J. Fuels Lubr., no. 9(1), pp. 59-70.
Barakat Y., Awad E. N., Ibrahim V. (2016) Fuel consumption of gasoline ethanol blends at different engine rotational speeds. Egyptian Journal of Petroleum, no. 25, pp. 309-315.
Thangavelu S.K., Ahmed A. S., Ani F. N. (2016) Review on bioethanol as alternative fuel forsparkignition engines. Renew SustainEnergy Rev., no. 56, pp. 820-835.
Larsen U., Johansen T., Schramm J. Ethanol as a fuel for road transportation. Available at: https://www.iea-amf.org/app/webroot/files/ file/Annex%20Reports/AMF_Annex_35-1.pdf (accesed 14.09.2021).
Elfasakhany A. (2017) Alcohols as Fuels in Spark Ignition Engines: Second Blended Generation. Munchen, Lambert Academic Publ., 235 p.
Agarwal A.K. (2007) Biofuels (alcohols and biodiesel) applications as fuelsfor internal combustion engines. Progress in Energy and Combustion Science, no. 33, pp. 233–271.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).