Інтегрований алгоритм побудови та оцінки обмежень для прямих маршрутів у повітряному просторі вільних маршрутів України

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.88.15987

Ключові слова:

обмеження для прямих маршрутів, концепція повітряного простору вільних маршрутів, Документ з доступності маршрутів, організація потоків повітряного руху та пропускної здатності, Інтегрована система початкової обробки планів польотів, повітряний простір вільних маршрутів України

Анотація

У статті описані принципи прийнятності призначення для обмежень прямих маршрутів у повітряному просторі вільних маршрутів України для публікації у Документі з доступності маршрутів та подальшого використання у Інтегрованій системі початкової обробки планів польотів Євроконтролю. Запропоновані алгоритми коректного створення обмежень для прямих маршрутів для визначених випадків у горизонтальній та вертикальній площині. У якості основного критерію з прийняття рішення для цих алгоритмів було обрано найкоротшу відстань до державного кордону (у горизонтальній площині) та просторове положення (місцезнаходження) повітряного судна (у вертикальній площині)

Біографії авторів

Ю.В. Чинченко, Національний авіаційний університет

Candidate of Engineering. Associate Professor. Doctoral candidacy, National Aviation University,  Kyiv, Ukraine. Education: The State Flight Academy of Ukraine, Kirovograd, Ukraine (1998).Research area: free route airspace implementation, air traffic flow and capacity management, safety of flights.

В.П. Харченко, Національний авіаційний університет

Doctor of Technical Sciences, Professor. National Aviation University, Kyiv, Ukraine. Education: National Aviation University. Research area: management of complex sociotechnical systems, air navigation systems and automatic decision-making systems aimed at  avoidance conflict situations, space information technology design, air navigation services in Ukraine provided by CNS/ATM systems.

Посилання

European Route Network Improvement Plan. Part 1 – European Airspace Design Methodology – Guidelines. Eurocontrol, 2020. 276 p.

European Route Network Improvement – Part 3. Airspace Management Handbook, Procedures for Airspace Management. Eurocontrol, 2019, 332 p.

Safety assessment in air traffic management system regarding Free Route Airspace implementation.UkSATSE, 2014,103 p.

NM Flight Planning Requirements – Guidelines. – Brussels: EUROCONTROL, 2018, 195 p.

Free Route Airspace Design Guidelines. Eurocontrol, 2019, 38 p.

Free Route Airspace (FRA) Application in NMOC – Guidelines. Eurocontrol, 2017, 74 p.

FRA UKRAINE (FRAU) Airspace Design, Working Plan. UkSATSE, 2018, 24 p.

Free Route Airspace Ukraine (FRAU) Operational Concept, Step 1 - Scenario 1b. UkSATSE, 2018, 29 p.

European Route Network Improvement Plan (ERNIP) – Part 4: Route Availability Document User Manual. Eurocontrol, 2020, 36 p.

Aeronautical Information Publication. UkSATSE, 2021.http://aisukraine.net/titul_ en.php.

Chynchenko Yu.,Kharchenko V. (2021). The Free Route Airspace Ukraine implementation cornerstones. Proceedings of the National Aviation University,vol. 1, pp. 6-12.

Kharchenko V., Chynchenko Yu. (2016). Models of qualitative estimation of air traffic flows and capacity in terminal control areas.Proceedings of the National Aviation University,vol. 4, pp. 7-13.

Downloads

Опубліковано

27.10.2021

Як цитувати

Чинченко, Ю., & Харченко, В. (2021). Інтегрований алгоритм побудови та оцінки обмежень для прямих маршрутів у повітряному просторі вільних маршрутів України. Вісник Національного авіаційного університету, 88(3), 15–22. https://doi.org/10.18372/2306-1472.88.15987

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування