Дослідження освітнього середовища з вивчення фізики методами психолого-педагогічної експертизи
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.35.1581Анотація
Розглянуто метод експертизи – один з найважливіших елементів в алгоритмі створення інноваційного освітнього середовища. Він дає можливість здійснювати моніторинг і отримувати більш ясне уявлення про потенціал, напрямки і перспективи розвитку останнього. Наведено результати і висновки дослідження, проведеного в Національному авіаційному університеті.
Посилання
Психология высшей школы/ М.И.Дьяченко, Л.А.Кандыбович, С.Л.Кандыбович. – Мн.: Харвест, 2006. – 416 с.
Богданов І.Т. Вибрані питання методики навчання загальної фізики та дисциплін технологічної освітньої галузі у вищій педагогічній школі.–К.: Четверта хвиля, 2005. – 230 с.
Ясвин В.А. Образовательная среда : от моделирования к проектированию. – М.: Смысл, 2001.–250 с.
Закон України „Про вищу освіту” від 23.05.1991 р. // Законодавство України „Про освіту”: зб. законів. – К.: Парламентське вид-во, 2002. – 159 с.
Про основні завдання вищим навчальним закладам на 2005/2006 навчальний рік: інформ. зб. Міністерства освіти і науки України. – К.: 2005. –№ 25–27. – С.89–86.
Гусинский Э.Н., Турчанинова Ю.И. Введение в философию образования. –М.: Изд. корпорация «Логос», 2000. – 224 с.
Ломов Б.Ф. Вопросы общей, педагогической и инженерной психологии.– М.: Наука, 1991.– 230 с.
Корчак Януш. Как любить ребёнка. – М.: Просвещение, 1992.– 287 с.
Дерябо С.Д., Ясвин В.А. Экологическая педагогика и психология. – Ростов н/Д: Феникс, 1996. – 480 с.
Конох М.С. Формування нової філософії освіти в Україні. Соціально-філософський аналіз : монографія. – К.: Вища шк., 2001. – 223 с.
Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах: матеріали Всеукр. наук.-метод. конф. (Л., 5-6 жовт., 1999). – Л.: Лігапрес, 1999. – 178 с.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).