Оцінка шуму комерційної авіації в міжнародному аеропорту Ліона Сент-Екзюпері. Спектральні характеристики під час польоту

Автор(и)

  • Salah Khardi

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.35.1566

Анотація

 Розглянуто системи контролю рівня шуму, що використовуються навколо аеропортів для створення карт шуму в житлових областях, але вони не можуть ідентифікувати початкові частоти і визначити їх вплив на навколишнє середовище. Подано домінуючі частоти протягом заходу літаків на посадку в Міжнародному аеропорту Сент-Екзюпері (Ліон, Франція). Проаналізовано їх вплив на навколишнє середовище. Результати вказують на потенціальну можливість поліпшення екологічної якості навколо аеропортів та на частоти випромінювання, з якими можна боротися пасивними або активними системами регулювання.

Біографія автора

Salah Khardi

Candidate of Engineering, Researcher

Посилання

Zaporozhets O. I., Tokarev V. I. Predicting Flight Procedures for Minimum Noise Impact. Applied Acoustics. – 1998. – Vol. 55, No 2. (Great Britain.)

Zaporozhets O. I., Khardi S. Optimisation of aircraft trajectories as a basis for noise abatement procedures around the airports. Theoretical considerations and acoustic applications. Les collections de l’INRETS. Rapport INRETS n° 257. juillet 2004. – 97 p.

ICAO Recommended method for the calculation of the noise level contours in the vicinity of airports. Circular 205-AN/1/25. Intern. Civil Aviation Organization. – 1988.

Montreal, Canada. ICAO. Environment protection. – 2004. – Vol. 1: Aircraft noise – specifications for aircarft noise certification, noise monitoring, and noise exposure units for landuse planning.

The acoustical geometry of aircraft overflights / C. Miyara, S. Cabanellas, P. Mosconi et al. // Intern. Congr. and Exhibition on Noise Control Engineering. Tha Hague (Nl.), August 27–30. 2001.

Biscainho L.W.P., Diniz P.S.R., Esquef P.A.A. ARMA processes in sub-bands with application to audio restoration // Proc. of IEEE Intern. Symposium on Circuits and Systems. – Sidney 2. – 2001. – Pp. 157–160.

Baraniuk R.G., Jones D.L. A signal-dependent time-frequency representation: optimal kernel design // IEEE Trans. on Signal Processing. – 1993. – Vol. 41, No 4. – Pp. 1589–1602.

Cremezi C. Etude de la propagation du son dans l’atmosphère : application au bruit des avions en phase d’approche et de décollage. Thèse de Doctorat. – 2000.

Downloads

Як цитувати

Khardi, S. (2008). Оцінка шуму комерційної авіації в міжнародному аеропорту Ліона Сент-Екзюпері. Спектральні характеристики під час польоту. Вісник Національного авіаційного університету, 35(2), 58–61. https://doi.org/10.18372/2306-1472.35.1566

Номер

Розділ

Охорона навколишнього середовища