Запобігання зіткнення з землею при контрольованому польоті за допомогою комбінованого використання систем SVS та EFVS
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.87.15577Ключові слова:
аеронавігація, безпека польотів, система зорового польоту, система синтетичного зору, контрольований політ на місцевість, прозорий дисплейАнотація
У статті аналізуються можливості поєднання двох систем SVS та EFVS для попередження зіткнень літаків за умови контрольованого польоту. Показано, що сумісна комбінована та вдосконалена система краще підтримує прийняття рішення пілотом у випадку регулярного проходження пілотами підготовки з польотів за приладами. Дослідження та аналіз доводять переваги використання комбінованої системи для попередження зіткнень літаків з землею на базі SVS та EFVS. Аналіз проводився на основі інциденту який стався у 2013 році на заході літака до Бірмінгемського аеропорту Шаттсворт. Показано, що використання комбінованої системи могло запобігти цій аварії.
Посилання
Aircraft Owners and Pilots Association “CFIT avoidance strategies: avoiding unnecessary groundbreakings” 421 Aviation Way Frederick, MD, 21701.
edition “IATA Controlled Flight into Terrain Accident Analysis Report 2008-2017 Data”.
October 2020 Enhanced Flight Vision System, Wikipedia.
September 2020 Enhanced Vision System Sky Library.
February 2018 Synthetic Vision Systems (SVS)-Skybrary Aviation Safety.
Gulfstream G450 Aircraft Operating Manual, Revision 35, April 30, 2013. Heads Up Display (code7700.com).
December 2018 A306, vicinity Birmingham AL USA, 2013 - SKYbrary Aviation Safety.
KBHM LOC RWY 18 (IAP) - FlightAware
Clear Vision. Available at: www.uasc.com.
UPS Airbus A300-600, N155UP, Freight Flight 5X-1354: Accident Occurred August 14,2013 in Birmingham, Alabama.
Head-up Guidance & Vision Technologies Enabling Safer and More Efficient Airline Operations March, Rockwell collins, 2017.
Flight safety foundation Controlled Flight Into Terrain (CFIT). Available at: https://flightsafety.org/
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).