Проблемні питання впровадження повітряного простору вільних маршрутів України
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.86.15438Ключові слова:
повітряний простір вільних маршрутів, оптимізація потоків повітряного руху, проблемні питання при впровадженні, програмні засоби стратегічного моделювання мережі, етапи впровадженняАнотація
У даній статті описано сукупність проблемних питань, що виникають при відокремлених процесах впровадження повітряного простору вільних маршрутів на регіональному рівні у Європейському повітряному просторі. Проаналізовані комплексні процеси поетапної інтеграції національних районів повітряного простору вільних маршрутів у більші регіональні райони повітряного простору вільних маршрутів, принципи поетапного вдосконалення процесів управління потоками повітряного руху та пропускною здатністю на тактичному рівні та оптимізація Європейської фіксованої мережі маршрутів обслуговування повітряного руху, запропоновані можливі рішення.
Посилання
European Route Network Improvement Plan. Part 1 - European Airspace Design Methodology - Guidelines. Eurocontrol, 2020. 276 p.
Free Route Airspace Ukraine (FRAU) Operational Concept, Step 1 - Scenario 1b. UkSATSE, 2018, 29 p.
RNDSG/98 Meeting Working Papers. Addressing Airspace Bottlenecks -North / Central / SE / East Europe. Eurocontrol, 2019, 14 p.
Free Route Airspace developments. For a route-free European network. Eurocontrol, 2016, 32 p.
European Route Network Improvement Plan - Part 2. European ATS Route Network. Eurocontrol, 2019, 189 p.
European Route Network Improvement - Part 3. Airspace Management Handbook, Procedures for Airspace Management. Eurocontrol, 2019, 332 p.
European Route Network Improvement Plan (ERNIP) - Part 4: Route Availability Document User Manual. Eurocontrol, 2020, 36 p.
Free Route Airspace Design Guidelines. Eurocontrol, 2019, 38 p.
NM Flight Planning Requirements - Guidelines. - Brussels: EUROCONTROL, 2018, 195 p.
Free Route Airspace (FRA) Application in NMOC - Guidelines. Eurocontrol, 2017, 74 p.
FRA UKRAINE (FRAU) Airspace Design, Working Plan. UkSATSE, 2018, 24 p.
The UkSATSE Air Traffic Services Manual. UkSATSE, 2021, 1378 p.
Wang Bo, Kharchenko V., Chynchenko Yu. (2016). Principles of safety management of air traffic flows and capacity under uncertainty conditions. Proceedings of the National Aviation University, vol. 3, pp. 7-12. https://doi.org/10.18372/2306-1472.68.10904
Kharchenko V., Chynchenko Yu. (2016). Models of qualitative estimation of air traffic flows and capacity in terminal control areas. Proceedings of the National Aviation University, vol. 4, pp. 7-13. https://doi.org/10.18372/2306-1472.69.11048
Kharchenko V., Chynchenko Yu. (2017). Models of air traffic controllers errors prevention in terminal control areas under uncertainty conditions. Proceedings of the National Aviation University, vol. 1, pp. 7-13. https://doi.org/10.18372/2306-1472.70.11416
Safety assessment in air traffic management system regarding Free Route Airspace implementation. UkSATSE, 2014, 103 p.
ESARR 4. Risk assessment and mitigation in ATM. Eurocontrol, 2001, 22 p
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).