ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ В РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • О. В. Калініченко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15428

Анотація

Показано актуальність значення оптимальних засобів художньої виразності в створенні ефективної реклами. Проаналізовано широкий спектр як усталених, так і новітніх засобів художньої виразності, що застосовуються відповідно до результатів маркетингових досліджень тс завдань реклами з метою поліпшення її художньо-естетичних якостей.


Посилання

Музыкант В. Л. Реклама: международный опыт и российские традиции. - М.: Право и закон, 1996.-222 с.

Беклешов Д. В. Реклама книг сегодня. - М.: Книга, 1986. - 207 с.

Гаврилин Ю. Ф., Трифонов Э. С. Реклама и рекламная деятельность: Учеб, пособие. - Челябинск: Изд. ЮурГУ, 2000. - 110 с.

Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.: Пер. з 4-го англ, вид./ Допов. і ред. Д. Ядіна. - К.: Знання, КОО, 2001. - 456 с.

Дейян А. Реклама. - М.: Прогресс-Универс, 1993.- 120 с.

Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для мелких предприятий: Пер. с англ. / Общ. ред. Е. М. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1991.- 280 с.

Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или школа современной рекламы. - К.: Альтерпрес, 2002.-336 с.

Обрытько Б.А. Рекламный менеджмент: Конспект лекций. - К.: МАУП, 2000. - 120 с.

Рекламная деятельность: Учеб. для студентов / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин / 4-е изд., перераб. и доп. - М.: Изд. кн.-торг, центр «Маркетинг», 2001. - 364 с.

Закон України “Про рекламу” від 11 лип. 2003 р. // Все про бухгалтерський облік. - 2003. - №92 (880).-С. 8-16.

Як цитувати

Калініченко, О. В. (2021). ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ В РЕКЛАМІ. Вісник Національного авіаційного університету, 18(3-4), 183–187. https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15428

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура