ЗАСОБИ ХУДОЖНЬОЇ ВИРАЗНОСТІ В РЕКЛАМІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15428Анотація
Показано актуальність значення оптимальних засобів художньої виразності в створенні ефективної реклами. Проаналізовано широкий спектр як усталених, так і новітніх засобів художньої виразності, що застосовуються відповідно до результатів маркетингових досліджень тс завдань реклами з метою поліпшення її художньо-естетичних якостей.
Посилання
Музыкант В. Л. Реклама: международный опыт и российские традиции. - М.: Право и закон, 1996.-222 с.
Беклешов Д. В. Реклама книг сегодня. - М.: Книга, 1986. - 207 с.
Гаврилин Ю. Ф., Трифонов Э. С. Реклама и рекламная деятельность: Учеб, пособие. - Челябинск: Изд. ЮурГУ, 2000. - 110 с.
Джефкінс Ф. Реклама: Практ. посіб.: Пер. з 4-го англ, вид./ Допов. і ред. Д. Ядіна. - К.: Знання, КОО, 2001. - 456 с.
Дейян А. Реклама. - М.: Прогресс-Универс, 1993.- 120 с.
Картер Г. Эффективная реклама: Путеводитель для мелких предприятий: Пер. с англ. / Общ. ред. Е. М. Пеньковой. - М.: Прогресс, 1991.- 280 с.
Ляпина Т. В. Бизнес и коммуникации или школа современной рекламы. - К.: Альтерпрес, 2002.-336 с.
Обрытько Б.А. Рекламный менеджмент: Конспект лекций. - К.: МАУП, 2000. - 120 с.
Рекламная деятельность: Учеб. для студентов / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин / 4-е изд., перераб. и доп. - М.: Изд. кн.-торг, центр «Маркетинг», 2001. - 364 с.
Закон України “Про рекламу” від 11 лип. 2003 р. // Все про бухгалтерський облік. - 2003. - №92 (880).-С. 8-16.
Downloads
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).