ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ АКТИВНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЛІТАКОМ З УРАХУВАННЯМ ПРУЖНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ КОНСТРУКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15405Анотація
Наведено положення, які дозволять визначити раціональні параметри активних систем керування літаком з урахуванням пружності конструкції. Заппропоний підхід може бути використаний при розробленні та проектуванні літаків військово-траспортної та цивільної авіації.
Посилання
Активные системы управления самолетов // Обзоры ЦАГИ. - 19"6 - -С.5 -37.
Гуськов Ю. П, Загайнов Г. И. Упавление полетом самолетов - М.:Машиностроение, 1980. - 213 с.
Ильичев А. В ., Волков В. Д., Грущанский В. А. Эффективность проектируемых элементов сложных систем - М.: Высш. шк 1984. - 280 с.
Downloads
Як цитувати
Шевченко, С. В., & Білоус, Д. В. (2021). ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ АКТИВНОЇ СИСТЕМИ КЕРУВАННЯ ЛІТАКОМ З УРАХУВАННЯМ ПРУЖНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ КОНСТРУКЦІЇ. Вісник Національного авіаційного університету, 18(3-4), 86–88. https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15405
Номер
Розділ
Сучасні авіаційно-космічні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).