ДІАГНОСТИКА ЗНАНЬ В ЕРГАТИЧНИХ СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • В. П. Бабак Національний авіаційний університет
  • В. П. Шибицький Національний авіаційний університет
  • А. Л. Ісак Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15360

Анотація

Розглянуто методику аналізу інформаційних процесів з погляду діагностики знань оператора в ергатичній системі навчання й оцінювання вмінь оператора за допомогою еталонного підходу. Запропоновано алгоритм діагностики знань на підставі стекспискової моделі формування де­рева міркувань та аналізу структури знань.

Біографії авторів

В. П. Бабак, Національний авіаційний університет

чл.-кор. НАН України

В. П. Шибицький, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук

Посилання

Бабак В. П., Лузік Е. В. Психолого-педагогічна підготовка викладача вищої технічної школи: проблеми та перспективи розвитку // Вісн. НАУ. - 2002. - № 3. - С. 5-14.

Немое Р. С. Психология: Учеб, для студентов высш. пед. учеб. Заведений. - М.: Просвещение; ВЛАДОС, 1995.-512с

Шибицкий В. П. Структурный метод анализа информационных систем обучения с нечетко за-данной целевой функцией // Вісн. КМУЦА. - 2000.-№ 1-2.-С. 102-109.

Шибицъка Н. М. Еталонний підхід експертного оцінювання дидактичних знань // Вісн. НАУ. - 2002. - № 3. - С. 166-170.

Як цитувати

Бабак, В. П., Шибицький, В. П., & Ісак, А. Л. (2021). ДІАГНОСТИКА ЗНАНЬ В ЕРГАТИЧНИХ СИСТЕМАХ НАВЧАННЯ. Вісник Національного авіаційного університету, 18(3-4), 22–26. https://doi.org/10.18372/2306-1472.18.15360

Номер

Розділ

Інформаційно-діагностичні системи

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>