ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ БАКАЛАВРА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • H. B. Ладогубець Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.15.15347

Анотація

Розглянуто психолого-педагогічні аспекти контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів вищої технічної школи з врахуванням обмеження суб ’єктивних дій викладача на результат виміру, з одного боку, та визначенням психофізіологічних особливостей особистості кожного студента, з іншого боку. Запропоновано певні види проведення контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів залежно від психофізіологічних особливостей особистості бакалавра.


Біографія автора

H. B. Ладогубець, Національний авіаційний університет

доцент

Посилання

Якунин В. А. Педагогическая психология: Учеб, пособие. - С. Пб.: Полиус, 1998. - 639 с.

Підласий І. П. Діагностика та експертиза педагогічних проектів: Навч. посіб. / Міжнар. фонд “Відродження”. - К.: Україна, 1998. - 343 с.

Гиппиус С. В. Тренинг развития креативности. Гимнастика чувств. - С. Пб.: Речь, 2001.- 224 с.

Булах І. Є. Теорія та методика комп’ютерного тестування успішності навчання. Дис.... д-ра пед. наук.-К.: 1995.-430 с.

Чернилевский Д. В., Морозов А.В. Креативная педагогика и психология: Учеб, пособие для вузов: -М.: МГТА. -2001.-301 с.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія / За ред. І. Я. Зязюна / - К.: Віпол, 2000. - 636 с.

Як цитувати

Ладогубець H. B. (2021). ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ БАКАЛАВРА В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Вісник Національного авіаційного університету, 15(4), 190–194. https://doi.org/10.18372/2306-1472.15.15347

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура