ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.34.1530Анотація
Розглянуто можливість використання проблемно-ресурсного методу в навчальному процесі.
Посилання
Архангельский С.И. Лекции по теории обучения в высшей школе. – М.: Высш. шк., 1974. – 384 с.
Хакен Г. Информация и самоорганизация. – М.: Мир, 1991. − 240 с.
Касьянов В.А. Элементы субъективного анализа: монография. − К.: НАУ, 2003. − 224 с.
Стратонович Р.Л. Теория информации. – М.: Сов. радио, 1975. − 423 с.
Бермант М.А. Математические модели и планирование образования. – М.: Наука, 1972. – 247 с.
Downloads
Як цитувати
Касьянов, В., Гуз, Ю., & Прохоренко, І. (2008). ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Вісник Національного авіаційного університету, 34(1), 51–57. https://doi.org/10.18372/2306-1472.34.1530
Номер
Розділ
Сучасні авіаційно-космічні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).