ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

  • В.О. Касьянов
  • Ю.Т. Гуз
  • І.В. Прохоренко

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.34.1530

Анотація

 Розглянуто можливість використання проблемно-ресурсного методу в навчальному процесі.

Біографії авторів

В.О. Касьянов

д-р техн. наук, проф.

Ю.Т. Гуз

канд. техн. наук, доц.

І.В. Прохоренко

асп.

Посилання

Архангельский С.И. Лекции по теории обучения в высшей школе. – М.: Высш. шк., 1974. – 384 с.

Хакен Г. Информация и самоорганизация. – М.: Мир, 1991. − 240 с.

Касьянов В.А. Элементы субъективного анализа: монография. − К.: НАУ, 2003. − 224 с.

Стратонович Р.Л. Теория информации. – М.: Сов. радио, 1975. − 423 с.

Бермант М.А. Математические модели и планирование образования. – М.: Наука, 1972. – 247 с.

Downloads

Як цитувати

Касьянов, В., Гуз, Ю., & Прохоренко, І. (2008). ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНО-РЕСУРСНОГО МЕТОДУ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Вісник Національного авіаційного університету, 34(1), 51–57. https://doi.org/10.18372/2306-1472.34.1530

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають