ІДЕНТИФІКАЦІЯ ХАРАКТЕРИСТИК ДИНАМІЧНИХ СТЕНДІВ

Автор(и)

  • В. В. Кабанячий Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.15.15276

Анотація

Наведено математичну постановку, розв ’язання задачі ідентифікації й визначено характеристики динамічних стендів авіаційних тренажерів.

Біографія автора

В. В. Кабанячий, Національний авіаційний університет

старш. наук, співробітник

Посилання

Городецкий В. И., Юсупов Р. М. Метод последовательной оптимизации в задачах идентификации // Изв. АН СССР. Техн. кибернетика. - 1972. - № 3. - С. 72-79.

ГропД. Методы идентификации систем. - М.: Мир, 1979. - 302 с.

Косинок В. И. Адаптивные системы идентификации. - К.: Техніка, 1975. - 288 с.

Растригин Л. А., Миджаров Н. Е. Введение в идентификацию объектов управления. - М.: Энергия, 1977.-215 с.

Салыга В. И. Автоматизированные системы управления технологическими процессами. Идентификация и оптимизация управления. - Харьков: Высш. шк., 1976. - 180 с.

Шепон Р. Имитационное моделирование систем - искусство и наука. - М.: Мир, 1978. -418 с.

Gupta N.K., Hall W. E., Trankle T. L. Advanced Methods of Model Structure Determination from Test Data// Proceedings of Atmos. Flight Mech. Conf. - Hollywood, Florida, 1977. - P. 386-400.

Hall W. E., Gupta N. K., Tyler J. S. Model Structure Determination and Parameter Identification for Nonlinear Aerodynamic Flight Regimes - AGARD-CP-172. - 1975. - P. 21/1-21/21.

Klein V. On the Adequate Model for Aircraft Parameter Estimation - Cranfield Institute of Technology / Cranfield Report NAERO 28. - 1975. - 29 p.

Schwanz R. C., Wells W. R. Identification of Aerolastic Parameter Using a Recursive Sequential Least Squares Method// AIAA Atmos. Flight Mech. Conf. - Danvers, Mass, New York. - 1980. - P. 651-661.

Эйкхофф П. Основы идентификации систем управления. - М.: Мир, 1975. - 682 с.

Химмельблау Д. Прикладное нелинейное программирование. - М.: Мир, 1975. - 534 с.

Як цитувати

Кабанячий, В. В. (2021). ІДЕНТИФІКАЦІЯ ХАРАКТЕРИСТИК ДИНАМІЧНИХ СТЕНДІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 15(4), 55–63. https://doi.org/10.18372/2306-1472.15.15276

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають