ЕТАЛОННИЙ ПІДХІД ДО ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Н. М. Шибицька Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15219

Анотація

Розглянуто методику аналізу інформаційних процесів з погляду декларування знань у системі навчання та оцінювання знань оператора за допомогою еталонного підходу до формування відношення переваги.

Біографія автора

Н. М. Шибицька, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук, доцент

Посилання

Свиридов А. П. Основы статистической теории обучения и контроля знаний. - М.: Высш. шк., 1989.-262 с.

Шибицкая Н. Н. Методика принятия решений в интеллектуальных системах обучения с нечетко заданной целевой функцией // Вісн. кмуЦа. - 1998. - №1. - С. 307-314.

Гохман О. Г. Экспертное оценивание: Учеб, пособие. - Воронеж: ВГУ. 1991. - 152 с.

Веллман Р., Заде Л. Принятие решений в расплывчатых условиях // Вопр. анализа и процедуры принятия решений. -М.: Мир, 1976.-С. 172-215.

Як цитувати

Шибицька, Н. М. (2021). ЕТАЛОННИЙ ПІДХІД ДО ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗНАНЬ. Вісник Національного авіаційного університету, 14(3), 166–170. https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15219

Номер

Розділ

Інформаційно-діагностичні системи