ЕТАЛОННИЙ ПІДХІД ДО ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗНАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15219Анотація
Розглянуто методику аналізу інформаційних процесів з погляду декларування знань у системі навчання та оцінювання знань оператора за допомогою еталонного підходу до формування відношення переваги.Посилання
Свиридов А. П. Основы статистической теории обучения и контроля знаний. - М.: Высш. шк., 1989.-262 с.
Шибицкая Н. Н. Методика принятия решений в интеллектуальных системах обучения с нечетко заданной целевой функцией // Вісн. кмуЦа. - 1998. - №1. - С. 307-314.
Гохман О. Г. Экспертное оценивание: Учеб, пособие. - Воронеж: ВГУ. 1991. - 152 с.
Веллман Р., Заде Л. Принятие решений в расплывчатых условиях // Вопр. анализа и процедуры принятия решений. -М.: Мир, 1976.-С. 172-215.
Downloads
Як цитувати
Шибицька, Н. М. (2021). ЕТАЛОННИЙ ПІДХІД ДО ЕКСПЕРТНОГО ОЦІНЮВАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ЗНАНЬ. Вісник Національного авіаційного університету, 14(3), 166–170. https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15219
Номер
Розділ
Інформаційно-діагностичні системи
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).