ПОРІВНЯННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ ВЗАЄМОДІЇ ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ У МОВНОМУ ПОТОЦІ ПРИ МОНІТОРИНГУ ТА КЕРУВАННІ ПОВІТРЯНОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15203Анотація
Здійснено порівняльний аналіз лексичного поля двох основних напрямків мовної підготовки диспетчерів, які використовуються для формування у авіаційних диспетчерів професійних умінь оперативного аналізу, прийняття і реалізації рішень у критичних, аварійних ситуаціях на авіаційному транспорті, спілкування англійською мовою з екіпажами повітряних суден на міжнародних авіалініях.Посилання
Городецкий Б. Ю., Раскны В. В. Методы семантического исследования ограниченного подъязыка. - М.: МГУ, 1971. - С. 64-208, 268-412.
Журавлев В. К. Диахроническая морфология. - М.: Наука, 1991. - 208 с.
Марчук Ю. Н. Основы терминографии. - М.: МГУ, 1992. - 10 с.
Downloads
Як цитувати
Зайцев, Ю. В. (2021). ПОРІВНЯННЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ ВЗАЄМОДІЇ ФАХОВИХ ТЕРМІНІВ У МОВНОМУ ПОТОЦІ ПРИ МОНІТОРИНГУ ТА КЕРУВАННІ ПОВІТРЯНОГО РУХУ. Вісник Національного авіаційного університету, 14(3), 92–94. https://doi.org/10.18372/2306-1472.14.15203
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).