ВПЛИВ ПЕРЕХОДУ ДО МЕНШИХ ПОТРІБНИХ НАВІГАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НА ЙМОВІРНІСТЬ КАТАСТРОФИ ПРИ ЗОНАЛЬНІЙ НАВІГАЦІЇ ДЛЯ РІЗНИХ ТИПІВ ЛІТАКІВ

Автор(и)

  • Д. О. Корчунов Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.13.15162

Анотація

Розглянуто вплив переходу до перспективних RNP при зональній навігації для різних типів літаків згідно з нормами ІСАО.

Біографія автора

Д. О. Корчунов, Національний авіаційний університет

мол. науковий співробітник

Посилання

Методика определения минимумов эшелонирования, применяемых для разделения параллель- . линий пути в структурах маршрутов ОВД. Циркуляр 12 2-AN789/2. - Монреаль: ICAO, 1976. - 238 с.

Руководство по требуемым навигационным характеристикам (RNP). 2-е изд. - Монреаль: АО, 1999. - 43 с.

Руководство по методике планирования воздушного пространства для определения минимумов эшелонирования. 1-е изд. - Монреаль: ICAO, 1998.

Як цитувати

Корчунов, Д. О. (2021). ВПЛИВ ПЕРЕХОДУ ДО МЕНШИХ ПОТРІБНИХ НАВІГАЦІЙНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НА ЙМОВІРНІСТЬ КАТАСТРОФИ ПРИ ЗОНАЛЬНІЙ НАВІГАЦІЇ ДЛЯ РІЗНИХ ТИПІВ ЛІТАКІВ. Вісник Національного авіаційного університету, 13(2), 129–131. https://doi.org/10.18372/2306-1472.13.15162

Номер

Розділ

Аерокосмічні системи моніторінгу та керування