Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа

Автор(и)

  • Victoriia Khodunovа Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.81.14603

Ключові слова:

педагог закладу дошкільної освіти, культура, мотив, професійна компетентність, мультимедіа

Анотація

Мета:статті висвітлені актуальні питання розвитку загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа. Розкрито основні напрями професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у розвитку загальної культури педагогів ЗДО, що визначається постійним зростанням обсягу наукової психолого-педагогічної та фахової інформації, потрібної для підтримування необхідного професійного та загальнокультурного рівня педагогів; розширенням варіативності змісту освіти, методів, засобів навчання (поліфункційні технічні засоби), що вимагає від педагогів уміння здійснити вибір з метою ефективного їх використання; зростанням впливу на дітей неконтрольованих потоків інформації, що надходять із засобів масової комунікації, та необхідністю врахування можливостей медіаосвіти у підготовці дітей до життя в інформаційному суспільстві новими вимогами, що ставить суспільство до педагогічної професії, залученням до активного педагогічного пошуку. Методи: в якості методу побудови дослідження було використано теоретичний метод. Результати: проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. В статті розкрито поняття «комп’ютерні технології», «комп’ютер як технічний засіб навчання», «мультимедійні засоби навчання». Визначено особливості використання мультимедійних технологій як засобу організації навчання фахівців дошкільної освіти у післядипломній освіті. Обговорення: розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа є необхідною складовою їх неперервної освіти та систематичного формування і становлення інформаційної культури.

Біографія автора

Victoriia Khodunovа, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова

PhD in Pedagogy, assistant professor, doctoral studentNational Pedagogical Dragomanov University. Education: Berdyansk State Pedagogical University (1989) Research area: adult education, preschool education

Посилання

Grynevych M.S. (2009) .Media-educational quests. Higher education in Ukraine. Special Issue "Higher Education Pedagogy: Methodology, Theory, Technology." Kyiv: Gnosis, № 3 (Annex 1), pp. 153-155.

Demydenko T.M. (2003). Information culture of the modern handicraft teacher / T.M. Demydenko // Modern information technologies and innovative teaching methods in specialists training: methodology, theory, experience, problems: proceedings / [editorial staff: Ziazun I.A. (Chairman), etc. - K.; Vinnytsia: State Enterprise "Vinnytsia",- Issue. 3, pp. 82-86.

Pinchuk O. (2007). The problem of multimedia definition in education: technological aspect / O. Pinchuk // New technologies of teaching.- K.,- Issue. 46. - pp. 55-58.

Bespalko V.P. (2002). Education and training involving computers (pedagogy of the third millennium) / Moscow: Moscow Psychological and Social Institute Publishing House; Voronezh: NPO. MODEK Publishing House, 352 p.

International Standard Bibliographic Description (ISBD). Preliminary consolidated ed. - München : K. G. Saur, 2007. - (IFLA series on bibliographic control, vol. 31).

Andrievska V.M. (2010). Multimedia technologies at the elementary education level [Electronic resource]/ Andrievska V.M., Olefirenko N.V./Information technology and teaching aids.- №2 (16). Available at: http://nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em16 /content/10avmeol.htm

Опубліковано

27.11.2019

Як цитувати

Khodunovа V. (2019). Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа. Вісник Національного авіаційного університету, 81(4), 64–70. https://doi.org/10.18372/2306-1472.81.14603

Номер

Розділ

Професійна освіта