Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освітизасобами мультимедіа
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.81.14603Ключові слова:
педагог закладу дошкільної освіти, культура, мотив, професійна компетентність, мультимедіаАнотація
Мета:статті висвітлені актуальні питання розвитку загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа. Розкрито основні напрями професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у розвитку загальної культури педагогів ЗДО, що визначається постійним зростанням обсягу наукової психолого-педагогічної та фахової інформації, потрібної для підтримування необхідного професійного та загальнокультурного рівня педагогів; розширенням варіативності змісту освіти, методів, засобів навчання (поліфункційні технічні засоби), що вимагає від педагогів уміння здійснити вибір з метою ефективного їх використання; зростанням впливу на дітей неконтрольованих потоків інформації, що надходять із засобів масової комунікації, та необхідністю врахування можливостей медіаосвіти у підготовці дітей до життя в інформаційному суспільстві новими вимогами, що ставить суспільство до педагогічної професії, залученням до активного педагогічного пошуку. Методи: в якості методу побудови дослідження було використано теоретичний метод. Результати: проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. В статті розкрито поняття «комп’ютерні технології», «комп’ютер як технічний засіб навчання», «мультимедійні засоби навчання». Визначено особливості використання мультимедійних технологій як засобу організації навчання фахівців дошкільної освіти у післядипломній освіті. Обговорення: розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа є необхідною складовою їх неперервної освіти та систематичного формування і становлення інформаційної культури.
Посилання
Grynevych M.S. (2009) .Media-educational quests. Higher education in Ukraine. Special Issue "Higher Education Pedagogy: Methodology, Theory, Technology." Kyiv: Gnosis, № 3 (Annex 1), pp. 153-155.
Demydenko T.M. (2003). Information culture of the modern handicraft teacher / T.M. Demydenko // Modern information technologies and innovative teaching methods in specialists training: methodology, theory, experience, problems: proceedings / [editorial staff: Ziazun I.A. (Chairman), etc. - K.; Vinnytsia: State Enterprise "Vinnytsia",- Issue. 3, pp. 82-86.
Pinchuk O. (2007). The problem of multimedia definition in education: technological aspect / O. Pinchuk // New technologies of teaching.- K.,- Issue. 46. - pp. 55-58.
Bespalko V.P. (2002). Education and training involving computers (pedagogy of the third millennium) / Moscow: Moscow Psychological and Social Institute Publishing House; Voronezh: NPO. MODEK Publishing House, 352 p.
International Standard Bibliographic Description (ISBD). Preliminary consolidated ed. - München : K. G. Saur, 2007. - (IFLA series on bibliographic control, vol. 31).
Andrievska V.M. (2010). Multimedia technologies at the elementary education level [Electronic resource]/ Andrievska V.M., Olefirenko N.V./Information technology and teaching aids.- №2 (16). Available at: http://nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em16 /content/10avmeol.htm
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).