ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЙ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ОПЕРАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • О. Буров Національний авіаційний університет
  • О. Царик Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.50.145

Ключові слова:

ергономічні особливості, засоби подання знань, інформаційний простір, навчальне середовище, онтологія, предметна область

Анотація

Розглянуто питання ефективного пошуку і використання навчальних матеріалів у  системах електронного навчання. Показано, що одним із варіантів вирішення цього питанняє використання онтологій та засобів семантичної мережі при проектуванні засобів  навчання

Посилання

Kleschev, A.S.; Artemieva, I.K. 2001.

Mathematical models of ontology of subject

domains. Ch.1. Existing approaches to

definition of concept “ontology”. Scientific-

Technical Information, Series 2. N 2: 20–26.

Gruber, T.R. 1994. Toward Principles for

the Design of Ontology Used for Knowledge

Sharing. – Int. J. of Human-Computer Studies.

Vol. 43 (5/6): P. 907–928.

Мальков М.В. Онтологии в учебном

процессе / М.В. Мальков // Образовательные

технологии: электронный журн.,

– Режим доступу:

http://www.naukapro.ru/ot2007/3_003.htm.

Онтологии в системах искусственного

интеллекта: способы построения и организа-

ции / А.В. Смирнов, М.П. Пашкин, Н.Г. Ши-

лов, Т.В. Левашова // Новости искусственно-

го интеллекта. – 2002. – № 1.

ДСТУ ISO 9241-11:2006. Ергономічні

вимоги до роботи з відеотерміналами в офісі.

Ч. 11. Настанови щодо прийнятності у вико-

ристанні. – К.: Укрдержстандарт, 2006. –

с.

ДСТУ ISO 9241-10-2001. Ергономічні

вимоги до роботи з відеотерміналами в офісі.

Ч. 10. Принципи діалогу. – К.: Укрдержстан-

дарт, 2001. – 11 с.

Вигерс Карл. Разработка требований к

программному обеспечению / Карл Вигерс /

пер. с англ. – М.: Издательско-торговый дом

«Русская редакция», 2004. – 576 с.

Downloads

Опубліковано

20.04.2012

Як цитувати

Буров, О., & Царик, О. (2012). ВИКОРИСТАННЯ ОНТОЛОГІЙ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ОПЕРАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного авіаційного університету, 50(1), 271–275. https://doi.org/10.18372/2306-1472.50.145

Номер

Розділ

Професійна освіта