МЕТОД ОЦІНКИ СТЕПЕНЯ РЕЛЕВАНТНОСТІ ТЕСТОВОЇ ВІДПОВІДІ В КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМАХ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.31.1438Анотація
Запропоновано метод оцінки ступеня релевантності текстового відповіді в комп'ютерних навчальних системах.Посилання
Лантух Д. А. Математичний апарат системи контролю коректності текстів // Технології Micro-soft у теорії і практиці програмування: Тези доп. конкурсів-конф. – СПб: С-ПбГпу, 2004. –122 c.
Цаленко М. Ш. Моделирование семантики в базах данных. – М.: Наука, 1989. – 288 с.
Hopfield J. J. Neural networks and physical systems with emergent collective computational abilities // Proc. Natl. Acad. Sci.79, 1982. –P. 2554–2558.
Бадьоріна Л. М. Метод оцінювання довільних відповідей у комп’ютерних системах тестування знань // Математичнi машини і системи.–2006. – №4. – С.138–144.
Downloads
Як цитувати
Badorina, L. (2007). МЕТОД ОЦІНКИ СТЕПЕНЯ РЕЛЕВАНТНОСТІ ТЕСТОВОЇ ВІДПОВІДІ В КОМП’ЮТЕРНИХ НАВЧАЛЬНИХ СИСТЕМАХ. Вісник Національного авіаційного університету, 31(1), 70–72. https://doi.org/10.18372/2306-1472.31.1438
Номер
Розділ
Інформаційні технології
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).