Оцінювання навичок співпраці студентів

Автор(и)

  • Irina Piniuta Baranovichi State University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.13661

Ключові слова:

співпраця, рівність, участь, розподіл, комплекс вправ, вміння

Анотація

В статті розглядається питання оцінювання засобів розвитку навичок співпраці студентів. В дослідженні студентам запропоновані види командної діяльності з використанням традиційних методів навчання та Інтернет додатків Google Docs, Meeting Words. Оцінювання здійснювалось з використання критеріїв рівності, участі та розподілу відповідальності. Комплекс дослідницьких методів, що поєднав спостереження за студентами та контент аналіз студентських проектів допоміг у виявленні ефективності використання даної методики у розвитку вміння співпраці.

Біографія автора

Irina Piniuta, Baranovichi State University

PhD in Education.

Associate professor, Baranovichi state university, Department of Professional Foreign Language.

Посилання

Collaboration. In Cambridge online dictionary. Available at: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english-russian/collaboration.

Smith, B. L. & MacGregor, J. T. (1992). What is collaborative learning? In A. Goodsell, M. Maher, V. Tinto, B. L. Smith & J. T. MacGregor (Eds.), Collaborative learning: A sourcebook for higher education. University Park, PA: Pennsylvania State University, National Center on postsecondary teaching, learning, and assessment publishing, 175.

Henri, F. (1992). Computer conferencing and content analysis. In A. Kaye (Ed.), Collaborative learning through computer conferencing: The Najaden papers (pp. 117—136). Berlin: Springer-Verlag.

Ingram, A. L. & Hathorn L. G. (2004). Methods for analyzing collaboration in online communications. In T. S. Roberts (Ed.), Online collaborative learning: Theory and practice (215—241). Hershey, PA: Information Science Publishing.

Plucker, J. A. & Kennedy, R. N. E. C. & Dilley, A. What we know about collaboration: P21, the partnership for 21st century learning. Available at: http://www.p21.org/storage/documents/docs/Research/P21_4Cs_Research_Brief_Series_-_Collaboration.pdf.

Ilgen, D. R., Hollenbeck, J. R., Johnson, M., & Jundt, D. (2005). Teams in organizations: From input-process-output models to IMOI models. In Annual Review of Psychology, 56, 517—543.

Jahng, N., Chan, E. KH. & Nielsen, W. S. (2010). Collaborative learning in an online course: A comparison of communication patterns in small and whole group activities. In The Journal of Distance Education, 24 (2), 39—58. Available at: http://ro.uow.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=2319&context=edupapers.

Anderson, L. W. & Krathwohl, D. R. (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom’s educational objectives. New York: Longman.

Опубліковано

17.05.2019

Як цитувати

Piniuta, I. (2019). Оцінювання навичок співпраці студентів. Вісник Національного авіаційного університету, 78(1), 96–100. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.13661

Номер

Розділ

Професійна освіта