Оцінювання навичок співпраці студентів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.13661Ключові слова:
співпраця, рівність, участь, розподіл, комплекс вправ, вмінняАнотація
В статті розглядається питання оцінювання засобів розвитку навичок співпраці студентів. В дослідженні студентам запропоновані види командної діяльності з використанням традиційних методів навчання та Інтернет додатків Google Docs, Meeting Words. Оцінювання здійснювалось з використання критеріїв рівності, участі та розподілу відповідальності. Комплекс дослідницьких методів, що поєднав спостереження за студентами та контент аналіз студентських проектів допоміг у виявленні ефективності використання даної методики у розвитку вміння співпраці.
Посилання
Collaboration. In Cambridge online dictionary. Available at: https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english-russian/collaboration.
Smith, B. L. & MacGregor, J. T. (1992). What is collaborative learning? In A. Goodsell, M. Maher, V. Tinto, B. L. Smith & J. T. MacGregor (Eds.), Collaborative learning: A sourcebook for higher education. University Park, PA: Pennsylvania State University, National Center on postsecondary teaching, learning, and assessment publishing, 175.
Henri, F. (1992). Computer conferencing and content analysis. In A. Kaye (Ed.), Collaborative learning through computer conferencing: The Najaden papers (pp. 117—136). Berlin: Springer-Verlag.
Ingram, A. L. & Hathorn L. G. (2004). Methods for analyzing collaboration in online communications. In T. S. Roberts (Ed.), Online collaborative learning: Theory and practice (215—241). Hershey, PA: Information Science Publishing.
Plucker, J. A. & Kennedy, R. N. E. C. & Dilley, A. What we know about collaboration: P21, the partnership for 21st century learning. Available at: http://www.p21.org/storage/documents/docs/Research/P21_4Cs_Research_Brief_Series_-_Collaboration.pdf.
Ilgen, D. R., Hollenbeck, J. R., Johnson, M., & Jundt, D. (2005). Teams in organizations: From input-process-output models to IMOI models. In Annual Review of Psychology, 56, 517—543.
Jahng, N., Chan, E. KH. & Nielsen, W. S. (2010). Collaborative learning in an online course: A comparison of communication patterns in small and whole group activities. In The Journal of Distance Education, 24 (2), 39—58. Available at: http://ro.uow.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=2319&context=edupapers.
Anderson, L. W. & Krathwohl, D. R. (2001). A taxonomy for learning, teaching, and assessing: A revision of Bloom’s educational objectives. New York: Longman.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).