Виховання компетентності критичного мислення під час роботи з Інтернет ресурсами у майбутніх філологів

Автор(и)

  • Jin-ba Wang Yuncheng University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.13660

Ключові слова:

критичне мислення, майбутні філологи, онлайн інформація

Анотація

В статті розглядається актуальне питання відсутності контролю за якістю Інтернет інформації. З урахуванням цього аспекту, на думку автора, відповідальність за якістю частково має покладатися на викладачів та на студентів. Приділено увагу важливим навичкам - критичному мисленню у процесі прийняття рішень щодо якості інформації. В дослідженні приймали участь 105 студентів, майбутніх філологів університету Китаю, і було спрямовано на виявлення особливості процесу критичного мислення під час роботи студентів з Інтернет інформацією. Результати засвідчили необхідність у більш критичному підході до вибору інформації майбутніми філологами. Автор дійшов висновку щодо важливості підвищеної уваги навчальних закладів до цієї проблеми та здійснення супровідного контролю щодо використання Інтернет ресурсів

Біографія автора

Jin-ba Wang, Yuncheng University

PhD

Professor and dean of Foreign Languages Department, Yuncheng University, Shanxi, China

Посилання

Anderson, J and Poole, M (1998). Assignment and Thesis Writing (3rd ed). Wiley, Brisbane.

Australian Government Publishing Service (1998). Style Manual: For Authors, Editors and Printers (5th ed). AusInfo, Canberra.

Black, M (1952). Critical Thinking (2nd Ed). Prentice Hall, NJ.

Brookfield, S D (1987). Developing Critical Thinkers: Challenging Adults to Explore Alternative Ways of Thinking and Acting. Open University Press, England.

De Bono, E (1973). Lateral Thinking: Creativity Step by Step. Harper & Row, NY.

De Bono, E (1990). Six Thinking Hats. Penguin Books, Australia.

Iseke-Barnes, J M (1996). Issues of educational uses of the Internet: Power and criticism in communications and searching. Journal of Educational Computing Research, 15 (1), 1-23.

Gagné, E D, Yekovich, C W, and Yekovich, F R (1993). The Cognitive Psychology or School Learning (2nded). Harper Collins College Publishers, NY.

Gronlund, N E (1976). Measurement and Evaluation in Teaching (3rd Ed). Macmillan Pub, NY.

Haag, V H and Western, D W (1968). Introduction to College Mathematics. Holt, Rinehart and Winston, NY.

Hewitt-Gleeson, M (1991). Software for the Brain 2. Globe Press, Sydney.

Lee, B. (1998). ‘Educating Children for a Global Information Society:- A framework for Action’. Australian Council of State School Organization Inc.

McPeck, J E (1981). Critical Thinking and Education. Martin Robertson, Oxford.

Richard Paul & Linda Elder (2016). Critical Thinking Competency Standards. Foreign Language Teaching and Research Press.

Schrock, Kathy (1997). Evaluating Information Sources: Applying Critical Standards to the Internet. [Online] Available at: http://www.teleport.com/-janetm/oii/apply.html [1999, March 27]

Schunk, D H (1991). Learning Theories: An Educational Perspective. Merrill, NY.

Splitter, L J and Sharp A M (2005). Teaching for Better Thinking: The Classroom Community of Inquiry. ACER, Melbourne.

The New Collins Dictionary and Thesaurus. 1987. C. R. Barber & Partners, England.

Yaghi, H (1996). The role of the computer in the school as perceived by computer using teachers and school administrators. Journal of Educational Computing Research, 15 (2), 137-155.

Zuell, D M and Beck, L (1996). Are we ministers of misinformation? Legacy: the Journal of the National Association for Interpretation, 7 (1), 4 - 6.

Як цитувати

Wang, J.- ba. (2019). Виховання компетентності критичного мислення під час роботи з Інтернет ресурсами у майбутніх філологів. Вісник Національного авіаційного університету, 78(1), 85–95. https://doi.org/10.18372/2306-1472.1.13660

Номер

Розділ

Професійна освіта