Об’ємна конфігурація мікрогеометрії поверхонь тертя - один з основних факторів ефективності трибосистем

Автор(и)

  • О. У. Стельмах Національний авіаційний університет
  • О. Ю. Сидоренко Національний авіаційний університет
  • Р. Є. Костюнік Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13616

Анотація

Показано, що поверхні тертя з однаковим параметром шорсткості Ra, визначеним існуючими методами та приладами ДСТУ, але з різною об ’ємною конфігурацією, утвореною відповідними технологіями з залученням новітніх методів контролю (ЛСПП-03), у процесі ковзання можуть суттєво зменшити або збільшити сили тертя, температуру і інтенсивність зношення трибосистеми

Біографія автора

О. У. Стельмах, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук

Downloads

Як цитувати

Стельмах, О. У., Сидоренко, О. Ю., & Костюнік, Р. Є. (2002). Об’ємна конфігурація мікрогеометрії поверхонь тертя - один з основних факторів ефективності трибосистем. Вісник Національного авіаційного університету, 12(1), 174–177. https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13616

Номер

Розділ

Сучасні авіаційно-космічні технології