Синтез розв’язуєальних правил при сертифікації рівня професійної підготовки льотних екіпажів
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13597Анотація
Розглянуто методику синтезу розв 'язувальних правил із застосуванням алгоритмів теорії розпізнавання образів при сертифікації рівня професійної підготовки льотних екіпажів під час підтвердження присвоєного мінімуму при метеомінімумі 1-ї та 2-ї категорій ІКАО на комплексному тренажері літакаПосилання
Яцков НА. Основы построения автоматизированных систем контроля полетов воздушных судов: Учебник для вузов гражданской авиации. - К.: КНИГА, 1989. - 344 с.
Алгоритмы и программы восстановления зависимостей / Под. ред. В.Н. Вапника. - М.: Наука, 1984. - 816 с.
Окунь Я. Факторный анализ. - М.: Статистика, 1980. - 398 с.
Downloads
Як цитувати
Сердюк, І. П. (2002). Синтез розв’язуєальних правил при сертифікації рівня професійної підготовки льотних екіпажів. Вісник Національного авіаційного університету, 12(1), 113–118. https://doi.org/10.18372/2306-1472.12.13597
Номер
Розділ
Аерокосмічні системи моніторінгу та керування
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).