РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ

Автор(и)

  • О. П. Кривоносенко Національний авіаційний університет
  • O A. Сущенко Національний авіаційний університет
  • О. М. Юрченко Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13551

Анотація

Виконано динамічне конструювання каналу стабілізації тангажа важкого транспортного літака в горизонтальному польоті з урахуванням випадкових збурюючих факторів іперешкод вимірників. Досліджено зміну показника якості і параметрів оптимальної системи стабілізації залежно від експлуатаційної ситуації здійснюваного польоту

Біографії авторів

О. П. Кривоносенко, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук, доц.

O A. Сущенко, Національний авіаційний університет

канд. техн. наук, доц.

Посилання

Блохин Л.Н. Оптимальные системы стабилизации. - К.: Техніка, 1982 - 144 с.

Туник A.A., Блохин Л.Н., Кривоносенко А.П. Алгоритмы и программы решения на ЭВМ задач автоматического управления полетом. - К.: КИИГА, 1988. - 87 с.

Боднер В.А. Системы управления летательными аппаратами. - М.: Машиностроение, 1973 - 503 с.

Downloads

Як цитувати

Кривоносенко, О. П., Сущенко O. A., & Юрченко, О. М. (2020). РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ. Вісник Національного авіаційного університету, 11(4), 65–68. https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13551

Номер

Розділ

Аеропорти та їх інфраструктура