РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13551Анотація
Виконано динамічне конструювання каналу стабілізації тангажа важкого транспортного літака в горизонтальному польоті з урахуванням випадкових збурюючих факторів іперешкод вимірників. Досліджено зміну показника якості і параметрів оптимальної системи стабілізації залежно від експлуатаційної ситуації здійснюваного польотуПосилання
Блохин Л.Н. Оптимальные системы стабилизации. - К.: Техніка, 1982 - 144 с.
Туник A.A., Блохин Л.Н., Кривоносенко А.П. Алгоритмы и программы решения на ЭВМ задач автоматического управления полетом. - К.: КИИГА, 1988. - 87 с.
Боднер В.А. Системы управления летательными аппаратами. - М.: Машиностроение, 1973 - 503 с.
Downloads
Як цитувати
Кривоносенко, О. П., Сущенко O. A., & Юрченко, О. М. (2020). РЕЗУЛЬТАТИ АНАЛІТИЧНОГО КОНСТРУЮВАННЯ АВТОПІЛОТА ТРАНСПОРТНОГО ЛІТАКА У КРЕЙСЕРНОМУ РЕЖИМІ ПОЛЬОТУ. Вісник Національного авіаційного університету, 11(4), 65–68. https://doi.org/10.18372/2306-1472.11.13551
Номер
Розділ
Аеропорти та їх інфраструктура
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).